HEi kaikki!
En itse ole lestadiolainen mutta olen ihastunut erääseen lestadiolaispoikaan. Tämä on enemmänkin kuin ihastusta sillä en ole koskaan tuntenut näin aikaisemmin, mutta saako lestadiolainen seurustella ns. 'tavallisen' kanssa? Ja olisin kiitollinen jos voisitte kertoa minulle niistä 'säännöistä' , esim. saako lestadiolainen seurustella ennenkuin se on 18 vuotias? ja kaikki mahdolliset säännöt! esim2. naisilla pitää olla hiukset kiinni? Miten tekisin vaikutuksen tähän poikaan? Ja tämän lestadiolaispojan pikku sisko on ystäväni, mutta saanko mennä käymään heidän kotona, vaikka en itse ole lestasiolainen?
Kiitos ja jumalan siunausta kaikille!
TÄRKEÄÄ ASIAA,!
2
1254
Vastaukset
- ohjata
Anna rakkauden ohjata elämääsi mutta älä ole sokeasti rakastunut ja moraaliton!
Tunnen ja tiedän että on onnellisessa avioliitossa pareja jotka kuuluvat eri uskoon. He osaavat kunnoittaa toistensa näkemyksiä ja eivät sotkeennu lastensa valintoihin vaan antavat perillisten itse valita uskonsa.
Tuollaiset tapaukset tosin ovat harvinaisia ja vaativat molemmilta osapuolilta täydellistä toistensa kunnioittamista rasittamatta lapsiakaan. Onnistuessaan se on rakkauden osoitusta parhaimmillaan! - miemie^^
Itse olen seurustellut itseäni monta vuotta vanhemman miehen kanssa vajaan vuoden. Hänen sukunsa on vanhoillinen, mutta mies itse ei enää ole. Sukunsa on ottanut minut hyvin vastaan ihan alusta asti! Sieltä ei ole tullut mitään sanomista esim. ikäerostamme!
Anna mennä vain, uskoisin että ottavat sinut sukuunsa mielellään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296