Onko kokemuksia / mielipiteitä kyseisestä autokorjamosta?
Autopiste K&M, porvoo
8
4502
Vastaukset
- mitsubisi sinisetvalot
hyvää ja asian tuntevaa palvelua
- olla...
tj tai sen sisko kuin ite kehuvat toimintaansa........
- Ei tj eikä hänen sisko
olla... kirjoitti:
tj tai sen sisko kuin ite kehuvat toimintaansa........
Olen asioinut itse useampaan kertaan tässä korjaamossa, voin suositella. Palvelun laatu kaikin puolin asiantuntevaa ja nopeaa. Tyytyväisiä asiakkaita näyttää riittävän kun toimintaa laajennetaan...
- Porvoolainen85
5 vuotta oli hyviä kokemuksia. Mutta nykyään on mennyt ahneeksi ja kusettavat asiakasta minkä ehtivät. 200 euron rempasta olivat tehneet 1700 euron rempan. Vaihtovat osia ja tekivät jakopäänrempan ilman mitää sanomatta. Ja kehtasivat väittää että ne piti tehdä😂😂
- Anonyymi
Oikein hyvä palvelu sekä asiantunteva.
T. Saab 9-5 isompi remppa - Anonyymi
Kusetuksessa ne on mestareita tämän puljun kierrän 100 km säteellä.
- Anonyymi
Ei se ole läskisalonen yhtään muuttunut.
Umpihuijari ja vedättäjä - Anonyymi
hinnassa kusettivat minuakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213671- 172545
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782043Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271691
- 311637
- 321589
- 141257
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121111