Miten sopii yhteen kaksi vaakaa? Nainen reilu parikymppinen suomalainen, mies liki kolmikymppinen maailmaa kiertänyt arabi. Onko toivoa? Valimatkasta huolimatta.
Kaksi vaakaa
5
1530
Vastaukset
- heiluria
huopaa ja soutaa eikä tuu valmista.
- Vaaka-women
Olen itse vaaka-nainen ja mieheni on myös vaaka. Olemme olleet yhdessä syksystä 1996. Naimisiin mentiin kesällä 1997 ja lapsen saimme 1998. Edelleen intohimoa ja rakkautta riittää. Vaakamies on huolehtiva perheenisä ja pitää yllätyksistä ja osaa olla sopivan spontaani.
- hanzka
...täältäpäin kahtelet et miten se parisuhde menee. Sovitte yhteen jos se siltä sielä näyttää... En usko että kannattaa kahtoo tähtimerkeistä vaan kattele sitä arkielämää ja mieti miltä susta tuntuu ja jos miehes on aamusta iltaan turparullalla niin kysäse jos joku vikana.
- jtevm
Jos sinulla on yhtään järkeä, niin ota ensin selvää siitä, kuinka ihaniin prinsassaelämiin kanssasisaresi ovat joutuneet arabiraiskaajien kynsissä vuosikaudet. Taidat olla joku jekutus, ei kai kukaan ole noin tyhmä vuonna 2007?
- kikka 2
Olen ollut vaakamiehen kanssa naimisissa kohta 44.v. Nuoren vaakamiehen viehätysvoima tuo sydänsuruja. Nyt elämä tasapainoista. Vaakamiehellä tapana valehdella, mutta jää aina kiinni. Vaakamies tekee mitä tahtoo. Palaa kuitenkin aina takaisin Vaikka väkisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184