MILJOONABISNES

MTV3-CHATTI

MTV 3:n chattibisnes on miljoonabisnes. Viikossa MTV 3:n herroille kertyy yli miljoona markkaa pelkistä chat-viesteistä, ei paha. MTV 3:lla on kaksi chat-lähetystä vuorokaudessa, yöchat on kestoltaan 3-5 tuntia ja päivälähetys 2,5-3 tuntia. Tunnissa viestejä pukkaa ruutuun yli 2400, olen laskenut. Esim. 7 kertaa 2400 tekee jo aika kivan potin. Siihen kun lisää tekstitv-chatit joita on MTV 3:lla seitsemän sivua 24/vrk toimivia saadaan helposti yli miljoona markkaa viikossa kokoon pelkistä tekstareista. Hyvä bisnes, eikä tarvi tehä juuri mitään!

2

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhnu

Vois vähän kattoo minne alueille näitä lähettelee. Tääkin sun mielipide on ainakin 3 eri alueella ja tänne se kuuluu viimeiseksi.

• Dodiii, yli meni että paukkuu

Ei jää enää paljoa MTV:lle palkka-, infra- ja muiden kiinteiden kulujen jälkeen:

Eli tulot ovat ennemminkin n. 1 milj. markkaa / kuukausi ja raskaiden investointikulujen kuoletus, palkat, lähetyskulut jne. syö tuosta aikamoisen osan. Teollisuudessa toimihenkilön pitää tuottaa em. summa vuodessa, jotta kannattaa palkata.

Jos otetaan 1-2 chat vetäjää, kameramies ja viestivalvojat plus muu tekninen henkilöstö ollaankin jo ihan normaalibisneksessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe