Moi!
en tiedä tuleeko nyt oikealle palstalle..
Olen 24 vuotias mies. Tässä viikko sitten huomasin että kusella käynnin jälkeen, ja runsaan ravistelun jälkeen munasta valuu virtsaa hieman edelleen. Tuntuu ettei oikein kuseta ollenkaan välillä ja välillä tuntuu että virtsaa valuisi kokoajan, vaikka sieltä ei kuitenkaan mitään tule. Ärsyttää kovasti. menen varmasti lääkäriin jos ei viikon kuluessa ala loppumaan.
Eli tuntuu siltä kuin kaikki virtsa ei tulisi ulos, vaan jää hepinvarteen ja valuu sitten hiljalleen pois. kestää noin 20 minuuttia.
onko kellään mitään ideoita mikä tämän aiheuttaa? Eturauhasta kokeiltiin sillon testeissä, mutta se oli ok.
auttakee hyvät ihmiset.
virtsauksen jälkeen karkailu
jeesteri
2
1267
Vastaukset
- jeesteri
eli minulla oli aikanaan epäilys klamydiasta. mitä ei kuitenkaan ollut. ei ollut eturauhastulehduskaan.
peniksestä valui valkoista nestettä. lähti zithromax kuurilla. eli klamydia/tippuria ei ollut testien mukaan. jäi kuitenkin varjoon, että mikä sen vuodon silloin aiheutti. - Liruttaja
Olen nyt 35 vuotias. Sama vika ollut jo 10 vuotta. Minulla on vissiin tullut jäädäkseen. Pitää vaan "vetää" putki tyhjäksi virtaamisen jälkeen. Melkein peräaukosta asti. Ota paperi terskanpäähän niin huomaat kun on kaikki tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467