Niin siis miten saa poistettua epäonnistuneen meikin simin kasvoilta. Tarkoitan nyt sitä Kauppa auki-lisärissä mukana tulevaa meikkauspistettä josta se meikki on lähtöisin. Olen kokeillut jo suihkussa käyntiä ja peilin edessä meikkaamista mutta se hemskutin töherrys ei häviä millään.
epäonnustunut meikki pois?
4
254
Vastaukset
mene peilin eteen ja sieltä muuta ulkonäköä, ja sitten klikkaat jotain valmismaskia ja sitten poistat sen maskin niin pitäis hävitä se meikki :)
- miumau12
niin mulle kävi
- meikit NPC hahmoilla
miumau12 kirjoitti:
niin mulle kävi
On muuten tosi ärsyttävää kun oma sim tekee ihan kauheen meikin jollekin NPC hahmolle. :D Sitä kauheeta naamaa joutuu sitten aina kattomaan kun se tulee kylään tai sitä näkee kaupungilla.
- tämän ongelman näin...
meikit NPC hahmoilla kirjoitti:
On muuten tosi ärsyttävää kun oma sim tekee ihan kauheen meikin jollekin NPC hahmolle. :D Sitä kauheeta naamaa joutuu sitten aina kattomaan kun se tulee kylään tai sitä näkee kaupungilla.
Kun tulee huono meikki, niin meikkaa samantien uudelleen. Sillä siitä pääsee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289