Stargate SG-1 Kausi 1 tulossa suomitekstillä
SG-1
6
761
Vastaukset
- man in black
Ihankos tosi?!
Mul itellä on dvd:nä stargatesta kaikki 10 seasonia.
Seasoneissa 3,6-8 on suomitekstit. Muissa enkkutekstit, paitsi juuri tuossa 1 kaudessa. Enkkutekstit riittää ihan mainiosti. Ilman niitäkin varmaan pärjäis,mut joskus on sellasta epäselvää puhetta,niin silloin on hyvä olla toi enkkuteksti.
Aika erikoista, että rupeaisivat nyt julkaseen Suomiteksteillä. Mahtaako tulla myös kaudet 2,4,5,9 ja 10 kaudet suomisubeilla jää nähtäväksi. - sg1
Huomasin kanssa dvdplaza nettisivuilta, että Tähtiportin 1. tuotantokausi tullaan julkaisemaan 30.11.2007. Tekstityskielenä ei mainita suomea, mutta toivotaan parasta. Itselläni on kyllä 1.-9. tuotantokaudet, eikä monessakaan ole suomitekstejä, mutta hyvin olen ymmärtänyt englantia, kun laittaa englantitekstityksen vielä avuksi. Itse asiassa se on todella hyvää harjoitusta. Itse olen surkea englannissa, mutta silti ymmärrän suurimman osan juonista.
- subtv
Tähtiportti uusitaan subtv:llä 1.kaudesta alkaen tammikuussa 2008 (lauantaisin klo 23.30).
- tok´ra
Kaudet 1-5 on nähty ainakin pariin kertaan kotimaisilla kanavilla. Jokohan päästäisiin joskus koko sarja 10. kauden loppuun asti. Entäs SG Atlantis?
- suomen kielellä tekstitettynä
Ainakin Tampereen keskustan Anttilassa oli 2. kausi tänään jo myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728