Stargate SG-1 Kausi 1 tulossa suomitekstillä
SG-1
6
772
Vastaukset
- man in black
Ihankos tosi?!
Mul itellä on dvd:nä stargatesta kaikki 10 seasonia.
Seasoneissa 3,6-8 on suomitekstit. Muissa enkkutekstit, paitsi juuri tuossa 1 kaudessa. Enkkutekstit riittää ihan mainiosti. Ilman niitäkin varmaan pärjäis,mut joskus on sellasta epäselvää puhetta,niin silloin on hyvä olla toi enkkuteksti.
Aika erikoista, että rupeaisivat nyt julkaseen Suomiteksteillä. Mahtaako tulla myös kaudet 2,4,5,9 ja 10 kaudet suomisubeilla jää nähtäväksi. - sg1
Huomasin kanssa dvdplaza nettisivuilta, että Tähtiportin 1. tuotantokausi tullaan julkaisemaan 30.11.2007. Tekstityskielenä ei mainita suomea, mutta toivotaan parasta. Itselläni on kyllä 1.-9. tuotantokaudet, eikä monessakaan ole suomitekstejä, mutta hyvin olen ymmärtänyt englantia, kun laittaa englantitekstityksen vielä avuksi. Itse asiassa se on todella hyvää harjoitusta. Itse olen surkea englannissa, mutta silti ymmärrän suurimman osan juonista.
- subtv
Tähtiportti uusitaan subtv:llä 1.kaudesta alkaen tammikuussa 2008 (lauantaisin klo 23.30).
- tok´ra
Kaudet 1-5 on nähty ainakin pariin kertaan kotimaisilla kanavilla. Jokohan päästäisiin joskus koko sarja 10. kauden loppuun asti. Entäs SG Atlantis?
- suomen kielellä tekstitettynä
Ainakin Tampereen keskustan Anttilassa oli 2. kausi tänään jo myynnissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3007448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne765786Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1583715Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1473437Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321807Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831786- 421414
- 221391
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611369En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141276