Onko kellään tietoa Härästä ja Vaa'asta. Miten tulevat toimeen? Tapasin Vaakamiehen ja aluksi en ollut kovin kiinnostunut hänestä mutta ajan kuluessa olen alkanut pitää hänestä.
Miten Härkä ja Vaaka
3
1340
Vastaukset
- ainakin toistaiseksi
Itse olen samassa tilanteessa! Tapasimme jo vuosi sitten ja hänen (vaakamies) puoleltaan liehittelyä on jatkunut koko ajan, itseä ei ole kiinnostanut kovinkaan paljoa. Yht'äkkiä sitten heräsin siihen, että tässähän on elämäni mies. Nyt sitten mennään eteenpäin ja lujaa. Myös muiden mielestä olemme täydellinen pari. Vaa'at ovat kyllä vaikeita luonteita, mutta enpä itsekään kovin helppo ole :)
- shs
14 vuotta yhdessä vaihtelevalla menestyksellä.Vaikeaa on välillä ollut..mutta kaiken kaikkiaan toimii ok.
- taurus_gurl
kiva kuulla.. et on muita samanlaisia tilanteita muilla ... yks vaaka mies sanoo rakastavansa mua.. on tosissaa ja tekee kaikkee milloin ja miten vaan.. nyt jo 4.5 vuotta... haluais naimisii.. ja aina kyselee.. miten laitettais koti ja lasten nimet j.n.e vaikka ei olla niin pitkill.. ajattelin vaan et oisikohan se sellainen ikuisesti tai onko se vaan siihen asti kun saisi mut katon alle.. lasten kanssa.. koska se osaa olla maailman paras ja sexy.. miten nyt voisi miehelt odottaakkaa mutta joskus menee pikkasen hiljaseks .. ja jotenki kiireinen ja sille tulee heti ikava koska en ilmaise itsestani paljo mitaan tai sanon tyhmasti ja sen milest mua ei vaan kiinnosta se vaikka se tietaa etta ajan mukaan iteki oon muutunu sita kohtaa .. 2 ekaa vuotta vihasin sita nyt must tuntuu et se on ihana ja pikkase vaikee.joskus vaa tuntuu et se ei saa kaikkee mult ku oon ite taurus ja meill on 10 vuotta ika eroo?? johtuisiko se siit??.menisko pelleilee mun tulevaisuudenkaa ku en oo niin varma?? auttakaa????? oikeesti en oo varma tosi tarkeest valinnasta ..se on koko elaman muutos?? please??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411