aivan liikaa ohjelma-aikaa. kyllästyttää katsella ...
Satu ja Timo ovat saaneet
7
1464
Vastaukset
- luulet että Timo
Sadun iski, varma julkisuus ja varma nakki. Tuskin alkaa niin kauna kuin Satu on talossa Helin kanssa mitään, luultavasti lisää vain näkyvyyttään Sadun kanssa, kuten eilen sanoi Sadulle "kyllä mä täällä vielä pannaan" eikä Satu voinut kuin ynistä vastaukseksi koska Helin juuri tullessa uhaksi, ei aknnata sanoa ettei todellakaan panna.
Minä luulen että Timo teki nopeasti arvion, siitä onnistuisiko hän Helin suhteen ja kannataako se, ja onko esim Henri ja Heli seuraava uhka mhadollisena parina hänelle ja Sadulle, ja siksi jo lupailee panoa meille katsojille.
Ei pidä unohtaa että Timo on rankemman luokan peluri.
Jos me erehdymme luulemaan että hän alkaa Helin suhteen tekemään liikkeen Sadun ollessa talossa, olemme kyllä menneet tuottajien halpaan.
Kilpailu alkaa siinä vaiheessa kun taloon muodostuu toinen kuherteleva pari, koska silloin Timo tietää että on alettava tekemään ismpia asioita, että pysyy kuvissa. - keinotekoinen...
lemmenpari ällöttää. Ulos molemmat. Ensin Timo sitten Satu. Ylivoimaisesti ärsyttävimmät tyypit.
Ihme ettei niitä äänestetty ekana veks, mutta Einari ja Maria olivat niin vahvoja persoonia, että ärsyttivät eniten massoja, tai mikä lienee syy..- pihalle
se on niin ärsyttävä!
- äänestykseen
Massoja, siis massoja talossa? Katsojathan ei tossa tilanteessä paljon voi Satua tai Timoa äänestellä.. Ikävä kyllä.
- tästä asiasta
pihalle kirjoitti:
se on niin ärsyttävä!
Ei hetkeäkään malta olla hiljaa ja on niin itsekeskeinen ettei soisi mulle sijaa. Onneksi kauniimpi Heli tuli taloon. Maxine on silti oma suosikkini.
Ainakin Sadun kohdalla! Miten joku voi puhua noin teennäisesti! Kuvottavaa kuunneltavaa. Yhdessä Timon kanssa mitäänsanomattomia tyyppejä. Kundi menee siitä mistä aita on matalintyyppi. Leikittelee! EINARIN olisi pitänyt jatkaa. Hänellä AIVOT! Hienolla tavalla erilainen. Osasi keskustella. Enemmän BB-taloon järkevää toimintaa. Eihän se ole lastentarha. Jos vielä tulee seuraava BB tämän jälkeen. Ikäjakautuma isommaksi. Kuka toimii kotioloissa tuollatavoin??
- pohdintaan!
Tässä on hyvä kirjoitus Timon käytöksestä. Eipä voisi paremmin sanoa. Sitten sen perässä on vielä pari kommenttia.
http://blogit.iltasanomat.fi/kyttaaja/?p=17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131