Mitä kysyisit?

jos uskaltaisit...

Monessa tekstissä tällä palstalla mietitään kuumeisesti oinaan aivoituksia ja oikeista tunteita.

Jos saisit sen juuri sinun oinaasi juuri nyt siihen vastapäätä ja reheelinen vastaus oli taattu, mitä kysyisit? Mihin tahtoisit vastauksen?

Oinaat arvostavat suoruutta ja rohkeutta, joten rohkeasti vaan :)

8

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elmeraux

.. tunteeko hän minua kohtaan muuta kuin seksuaalista kiinnostusta, nyt kun olemme tutustuneet toisiimme paremmin. Mulla on vähän sellanen kutka ollut, että se todellinen minä ei niin enää tätä oinasta kiinnosta.

Tämä oli sinänsä hyvä viestin avaus, sillä kun kävin miettimään näitä mahdollisia kysymyksiä, niin tajusin jo tietäväni vastaukset. Ohhoh...

• vaakavainen

suoruutta ja rohkeutta ,mutta sailevat omat tunteensa,olemalla myös väliin välinpitämätön.No siihen sitä rohkeutta sit tarttetaanki ,luottaa ja luottaa edelleen vaikka tuo oikku testailee... jaha kysyisin mitä sinä oikeastaa elämältä haluat ja mitä sinä suhteelta odotat =)

• suoraan

olenko fuckpuddy vai tuleva tyttöystävä?

hitto, taidankin kysyä ihan livenä tänään, enkä vaan täällä haaveilla kysyväni.

nyt pitää vaan toivoa, että vastaus on mieluinen ja että tyyppi todella arvostaa sitä rohkeutta kysyä suoraan :)

• Mensa

Onko Oinaalle kehittynyt tunneälyä lainkaan ?

• oinasnaaras

on,on tunneälyä (varsinkin sitä älyä)!. Suorasukainen luonne vaan välillä tekee tepposet - kun oikaistaan mutkia, siinä tulee välillä liian kovaa törmäiltyä. Anteeksi.....

"Tunteellinen siili" / Kirsi Kunnas - se sopii hyvin ainakin tälle oinaalle.

• hepe88

Kysyisin että millä tavalla välität minusta ja jos välität ihan kunnolla niin miksi välität.???

• kalaN

että mitä oinaat niin hirveesti pelkäävät, kun jatkuvasti tuovat omaa erinomaisuuttaan niin voimakkaasti esiin. Egoilevat, ylpeilevät, määräilevät toisia ja pitävät itseään jumalina.

eikös kukaan ole teille kertonut, että se on vain merkki huonosta itsetunnosta ja vielä niin läpinäkyvää.

oikeasti oinaat ovat mukavia, mutta tätä puolta en ole vielä tähän ikään mennessä käsittänyt.

• ...

no jos saisin hänet nyt tähän vierelle, en välttämättä saisi mitää ajattelemiani kysymyksiä sanottua. Varmaan rupeaisin itkemään pelkästä helpotuksesta, jos hän tulisi luokseni, tietäisin ainakin ettei hän vihaa minua. No ensiksi pitäisi kyllä kysyä että mikä saa lopettamaan yhteydenpidon tosta vaan, ei kerrottu edes syytä, vaikka kuinka yritti kysellä... ja sitten jos sais sovittua asian, luultavasti halaisin häntä. :)
      Ei kai siihen sanoja kaivata, tai edes löydy, osoittamaan kuinka heikkona olen ollut näinä kuukausina kun hän on kadonnut ilmoittamatta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7246
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      55
      3533
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3052
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2226
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      44