Mistä merkeistä löytyy rakkaus, taitavat seksipartnerit ja hyvät ystävät?
GALLUP
5
1198
Vastaukset
- *neiti marraskuu*
Mulla rakkaus on löytynyt rapu- kalat- ja kaksosmiehistä. Hyvää seksiä rapu- ja kaurismiesten kanssa. Hyviä ystäviä löytyykin sit monista merkeistä; jouskari, härkä, kauris, kalat, rapu ...
- rakkaudesta mitään
Tyypillinen jouskari joka käy koko tähtikartan läpi eikä löydä sittenkään mitään.
HUH HUH - free soul
rakkaudesta mitään kirjoitti:
Tyypillinen jouskari joka käy koko tähtikartan läpi eikä löydä sittenkään mitään.
HUH HUHOlen ollut 15v naimissa ja meillä kolme ihanaa poikaa. Olen löytänyt elämässäni paljon hyvää ja kaunista =) Onnettomuudetkaan eivät ole lannistaneet tätä optimistia. Kaikkea hyvää sullekin !
- huutocamilla
Itse olen jousimiesnainen. Seurustelen Neitsytmiehen kanssa kolmatta vuotta.
Minulla on paljon ystäviäkin neitsyt-merkistä, sekä yksi oinas. - katruska.k
Ystäviä ja seksikumppaneita on löytynyt parhaiten oinaista ja kauriista. Olen aina ajatellut, että kesänlapset eivät ole minua varten oikein, koska he "läkähdyttävät" minut energiallaan.
Psst. yks jousimieskin löytyy ystävistä, mitä pidän ihmeenä. Koska miten kaksi jouskaria voivat olla ystävykset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124