Onko kenelläkään kokemusta 20 päivän MethodDraine Detox-puhdistuskuurista? Itse aloitin maanantaina käyttämään ensimmäistä kertaa ja tuloksia innokkaana odottelen.
Muilla kokemusta?
MethodDraine Detox -puhdistuskuuri
5
10248
Vastaukset
- anzkuliini
3 kiloa tippui paino. Kaikista suurin muutos oli kuitenkin että aloin nukkumaan paremmin ja vatsa toimi hyvin. Sain myös paljon uutta energiaa ja muutenkin olo muuttui hyväksi. Tältä pohjalta suosittelen muillekkin
- Sonya81
Itse aloitin tänään kuurin ja odottelen tuloksia. Olen aikaisemmin kokeillut kyseistä tuotetta aikaisemminkin, silloin se oli colon tonic ja apua sain tuotteesta. Ostin samalla saman sarjan slim tuotteen. Toivottavasti tuloksia syntyy ;)
- aloittaja
olen ollut tässä 6pvää jo tällä kuurilla..en vaan oikein tiedä mitä söis.onko kenelläkään hyviä ohjeita?
- jaa... jaa
mulla em. kuuri ei vaikuttanut suuntaan eikä toiseen. Tai mistäs minä tiedän, jos jotain kuona-aineita kuitenkin poistui... (Olen normaalipainoinen) Kokeiltua on tullut myös toisen merkkistä vastaavaa, enkä siitäkään mitään vaikutuksia huomannut...
- Maruhella
Oisko jollakulla antaa ruokaresejä Detox kuurin ajaksi?
Haluaisin noudattaa säntillisesti neuvoja vältettävistä ja suosittavista ruoka-aineista.
Vinkkejä, please!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068