ilmeisesti jakaa TurunSanomaa Postin autolla. Kirjosieponkadulla asun ja jäin hieman hämmästyneenäkin miettimän että millaisin motiivein lehtiä jakaa, kun pitää kello 4;40 aamulla vetää jollain, joko kädellä tai kättä pidemmällä, käytävässä kaiteen poikkipinnoja niin että syntyy tosi kamala ääni. Millainen ihminen tällainen on joka lehtiä jakaessaan haluaa herättää näin suurta huomiota että ainakin kaikki koirat ja herkkäuniset heräävät moiseen paukkeeseen, vai mikähän ääni siitä syntyy, kova on kuitenkin. Kokeilkaapa, ei ole mikään hiljainen ääni. Ja tämän teki vielä joka kerroksessa. Uskomatonta mutta totta!
Tuo huonoa mainosta Postille tällainen jakaja jolla ei ihan kaikki korvien välissä ole kunnossa, kun tällaista harrastaa kerrostaloissa aamuyöstä.
Mukavaa olisi kuulla onko kellään muulla huomioita tästä häiriköstä, vai nukkuvatko kaikki niin hyvin etteivät mitään kuule.
Lehdenjakaja
Piispanristillä
1
168
Vastaukset
- Pen is broken
Mä oon ihmetelly samaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270