Efexor depot toimi erittäin hyvin kohdallani. Masentuneisuus ja ahdistuneisuus on lievittynyt. Lisäksi se on antanut extrana helpotusta sosiaaliseen pelkoon. En vielä tiedä joudunko tuota syömään loppuelämäni ajan. Periaatteessa vain melko kallis hinta on ainoa sen huono puoli. Mielestäni se lamaannuttaa hieman tunteita, enkä murehdi ja vatvo liikaa asioita. Ehkä se on lieman latistanut seksuaalisia halujakin, mutta kaikki toimii kuten ennenkin, "eikä ole viety vehkeitä valtioille". Itseasiassa se on kai helpottanutkin elämääni, koska näyttää siltä että vietän loput 50 vuotta ilman kumppania.
Tuli tuossa mieleen että onkohan Seronil yhtä tujua ainetta? Se näyttäis olevan paljon halvempaa. Oliko siinä joku fluoksetiini vaikuttavana ja Efessä on venlafaksiini. Tietäsköhän kukaan antaako Seronil apua myös sosiaaliseen arkuuteen, eli turruttaako se? Pitäis kai lääkärin kanssa jutella näistä. Vai onko syytä jatkaa Efexorin käyttöä kun se on sopivaksi todettu? Juuri ahdistuneisuuden estoon toimii tosi hyvin. Yksinäisenä pienessä Efe-nosteessa ei ahdista nähdä onnellisia yhdessä. Ennen nimittäin niiden näkeminen laukaisi ahdistuksen. Kaipa nämä aineet muuttavat aivojen toimintaa pysyvästi? Uskoisin ainakin että ne jotenkin tuhoavat rakenteita.
Efexor versus Seronil
Kapseli-Kaaleppi
2
929
Vastaukset
- Kapseli-Kaaleppi
Huomasin tuossa että eihän fluoksetiini estä kuin pelkkää serotoniinin takaisinottoa, joten taitaa olla venlafaksiini mun tapauksessa parempi kun se on SNRI.
niin erinomainen lääke on, niin miksi sitten kertomasi mukaan sinun pitäisi viettää seuraavat 50v impotenttina miehenä ilman seksikumppania?? Terapiaan mars! Sanomattakin on selvää, ettei yksi molekyyli voi parantaa ihmisen syviä vuosikymmenien saatossa muovautuneita persoonallisuuden rakenteita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870