Mihin kuljetusliikkeet oikein hävittävät vanhan kalustonsa? Itse olen aina ajellut alle kaksi vuotta vanhalla autolla, no okei, viimeisin pääsi jo kolmen vuoden ikään ja samoin kaikki kollegat terminaaleissa ajavat uusilla autoilla ja kalusto uusiutuu ihan älyttömään tahtiin. Näinollen luulisi niitä vanhoja romuja tulevan vastaan tien päällä tuon tuostakin muttei vaan tule. Kumma homma?
Mihin katoaa
11
736
Vastaukset
- 2we3r4t5y6u7
niin on tosi kumma homma
- KauanMiettinyt
Eiköhän 15 vuotta siten asiaa kysynyt ole jo vastauksen kysymykseensä saanut.
- KummaHommaOn
Ei ole kukaan vastannut joten ei ole. Miettii edelleen. Onko sinulla tietoa tämä on nimittäin kumma homma?
- oöoaehaöl
KummaHommaOn kirjoitti:
Ei ole kukaan vastannut joten ei ole. Miettii edelleen. Onko sinulla tietoa tämä on nimittäin kumma homma?
Olihan tuohon jo 3 vastannut ennen teitäkin, joten luulisi näin vanhan asian jo olevan loppuun käsitelty.
- EiVieläkäänVastausta
Ei vaan ole koska ne vastaukset ovat poistettu. Vastausta odotellaan edelleen.
- MissäNeOn
Tämä on tärkeä asia, mihin ne katoavat?
- NiinTotaMinne
Mielenkiintoinen kysymys, mihin ne todella katoavat?
- irtoperä
Riittävän vanhat tai tarpeeksi huonoon kuntoon päässeet laivataan Etelä-Euroopan kautta Afrikkaan. Venäjälle menee myös.
- Rahtisonni2017
Osa myydään esimerkiksi scanialle takaisin ja otetaan uusi auto välissä tai sitten ne ajetaan ihan loppuun ja niistä ei ole, kuin varaosiksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301