Tykkään naisista jotka pukeutuvat hameeseen, minun entinen tyttöystäväni ei halunnut laittaa hametta päälleen kun kerran suostutelujeni jälkeen,silloinkin koko ilta meni hameenhelman alas nykimiseen, joten annoin sille kenkää.Nykyinen tyttöystäväni ei taas käytäkkään kuin hametta hän sanoo miesten katseiden tekevän hyvää kun he omien tuulipuku akkojensa kanssa kävelevät vastaan, mitä lyhyempi hame sen parempi.tyttöystäväni sanoo, vaikka hame nousee ylös ei alta näy sen kummempaa kuin uimarannallakaan hän ihmettelee suomalaisia naisia jotka pukeutuvat kuin metsätyömiehet.tyttöystäväni on Marokosta kotoisin.Kertokaa naiset miksi pukeudutte kuin Maon Kiinassa.
hameet
37
4800
Vastaukset
- kake
Suomen kaupunkien katumuoti on karmeaa katseltavaa verrattuna Tallinnaan tai Lontooseen ei enään epänaisellisemmin voi pukeutua!!!
- nainen
Minusta on ihana käyttää hametta niin lyhyttä kuin pitkääkin. Nyt kun on lämpimät keli niin voi välillä jättää pikkaritkin kotiin.
Posliinipimppa kostuu tuulen vireestä ja ah se tekee niin hyvää....- koukussa
Voi kunpa olisi muitakin kuin sä;)
Nyt on ollut jo viikon verran lämmintä mutta hame päällä ei kaupungissa kovin moni kulje. Lisäksi useimmilla on kapea, pitkä ja paksu farkkuhame joka näyttää samalta kuin kulkisi säkissä.
Menneinä kesiä sai sentään ihailla niitä silkinohuita kietaisuhameita jotka tuulessa lentelivät miten sattui. Ovatko ne nyt tänä kesänä out? Harmi jos näin on. - nainen
koukussa kirjoitti:
Nyt on ollut jo viikon verran lämmintä mutta hame päällä ei kaupungissa kovin moni kulje. Lisäksi useimmilla on kapea, pitkä ja paksu farkkuhame joka näyttää samalta kuin kulkisi säkissä.
Menneinä kesiä sai sentään ihailla niitä silkinohuita kietaisuhameita jotka tuulessa lentelivät miten sattui. Ovatko ne nyt tänä kesänä out? Harmi jos näin on.Kiitos että muistutit noista kietaisuhameista. Sellainen päällä onkin vielä kiihottavampaa kulkea, ainakin tuuliselle säällä ;-)
- koukussa
nainen kirjoitti:
Kiitos että muistutit noista kietaisuhameista. Sellainen päällä onkin vielä kiihottavampaa kulkea, ainakin tuuliselle säällä ;-)
1) Mikä siinä on kaikkein kiehtovinta? Sekö, että on hamosessa täysin luonnon oikkujen armoilla, vai sekö että saa härnätä ohikulkijoita, kun odottavat vesi kielellä sitä "jättipottia"?
2) Kai sentään noudatat jotain säädyllisyyttä, eli sidot kietaisuhameen niin että halkio ei avaudu suoraan edestä, jos ei ole pöksyjä alla?
PS Viime vuonna mailasin erään etelä-suomalaisen daamin kanssa näistä samoista jutuista. Jos tunnistat itsesi, ja on samat kujeet mielessä, voit pistää viestin, u know the address;) - Femina
koukussa kirjoitti:
1) Mikä siinä on kaikkein kiehtovinta? Sekö, että on hamosessa täysin luonnon oikkujen armoilla, vai sekö että saa härnätä ohikulkijoita, kun odottavat vesi kielellä sitä "jättipottia"?
2) Kai sentään noudatat jotain säädyllisyyttä, eli sidot kietaisuhameen niin että halkio ei avaudu suoraan edestä, jos ei ole pöksyjä alla?
PS Viime vuonna mailasin erään etelä-suomalaisen daamin kanssa näistä samoista jutuista. Jos tunnistat itsesi, ja on samat kujeet mielessä, voit pistää viestin, u know the address;)Olen hameissa viihtyvä ja niitä lähes aina liikkuva nainen, en malta olla vastaamatta:
1. Hameet ovat mukavia kesällä päällä, ilmavia ja tietty seksikkäitäkin. Olipa sitten pikkupöksyt jalassa tai ei.
Kyllä kait se härnyy puoli on juuri sitä jännitystä ja sen odottelua"
2. Toki vaan halkio reiden kohdalle - nainen
koukussa kirjoitti:
PS Viime vuonna mailasin erään etelä-suomalaisen daamin kanssa näistä samoista jutuista. Jos tunnistat itsesi, ja on samat kujeet mielessä, voit pistää viestin, u know the address;)No vastataan kun kysytään
1) Niin kyllä se sitä härnäämistä on osaksi. Tietysti tietynlainen tuhma, villi ja vapaa olo tekee hyvää itselle ;-). Eikä mitään jättipottia olla näyttämässä vaan jos nyt vähän näkyy niin eikö se jo aiheuta tuntemuksia molemmin puolin. Varsinkin jos huomaa mitä on aiheuttanut.
2) Ja kyllä se halkio on sivussa - koukussa
nainen kirjoitti:
No vastataan kun kysytään
1) Niin kyllä se sitä härnäämistä on osaksi. Tietysti tietynlainen tuhma, villi ja vapaa olo tekee hyvää itselle ;-). Eikä mitään jättipottia olla näyttämässä vaan jos nyt vähän näkyy niin eikö se jo aiheuta tuntemuksia molemmin puolin. Varsinkin jos huomaa mitä on aiheuttanut.
2) Ja kyllä se halkio on sivussaPitelettekö arvoisat daamit aina kiinni kietaisuhameen halkiosta, jos tuulenpuuska riuhtoo voimalla? Onko sattunut että ette ole ehtinyt tehdä mitään, ja joku on saanut vahingossa "jättipotin"? Millaiset on fiilikset silloin?
Oletteko kokeillut joskus kääntää hame niin että halkio on takana, ja antanut sen lennellä selän takana vapaasti?
Itseäni kiehtovat kietaisuhameet siksi että mutsilla oli aikoinaan sellaisia ollessani teini-ikäinen, yksi hänen hameistaan paljasti reittä vyötärön korkeudelle asti. Mun oli silloin ihan PAKKO kokeilla salaa niitä itse. Kerran meni ulko-ovi takalukkoon kun pihalla "mekkoilin" ja jouduin menemään pyytämään naapurin tätiä avaamaan. Kuuluu sarjaan "silloin vajosi maa alta"! - nainen
koukussa kirjoitti:
Pitelettekö arvoisat daamit aina kiinni kietaisuhameen halkiosta, jos tuulenpuuska riuhtoo voimalla? Onko sattunut että ette ole ehtinyt tehdä mitään, ja joku on saanut vahingossa "jättipotin"? Millaiset on fiilikset silloin?
Oletteko kokeillut joskus kääntää hame niin että halkio on takana, ja antanut sen lennellä selän takana vapaasti?
Itseäni kiehtovat kietaisuhameet siksi että mutsilla oli aikoinaan sellaisia ollessani teini-ikäinen, yksi hänen hameistaan paljasti reittä vyötärön korkeudelle asti. Mun oli silloin ihan PAKKO kokeilla salaa niitä itse. Kerran meni ulko-ovi takalukkoon kun pihalla "mekkoilin" ja jouduin menemään pyytämään naapurin tätiä avaamaan. Kuuluu sarjaan "silloin vajosi maa alta"!Kyllä siitä halkiosta välillä täytyy kiinni pitää, mutta onhan niitä yllättäviäkin tuulen puuskia joskus tullut. Ei kyllä ole jättipotteja tullut, valitettavasti.
Eipä ole tullut käännettyä halkiota taakse. Täytyypä seuraavan kerran kokeilla ;-). Nyt ei kauheasti huvita paljastella kun on niin viileää.
Vai olet mekkoillut nuorena miehenä =D. Kaikkea ne mekot saa aikaan... - koukussa
nainen kirjoitti:
Kyllä siitä halkiosta välillä täytyy kiinni pitää, mutta onhan niitä yllättäviäkin tuulen puuskia joskus tullut. Ei kyllä ole jättipotteja tullut, valitettavasti.
Eipä ole tullut käännettyä halkiota taakse. Täytyypä seuraavan kerran kokeilla ;-). Nyt ei kauheasti huvita paljastella kun on niin viileää.
Vai olet mekkoillut nuorena miehenä =D. Kaikkea ne mekot saa aikaan...vaikka pikkareiden kanssa, jos et muuten uskalla, ja valitse kävelyreitillesi tuulisimmat kadunkulmat ja torit. Tai jos haluat olla oikein sievä ja naisellinen, laita pitsialushame alle.
Täytyy tunnustaa että olen "mekkoilut" myöhemminkin, ja voin vakuuttaa että tunne on tosi kihelmöivä kun näkee omasta varjostaan että halkio lepattaa auki selän takana, ja tuntee tuulen hyväilevän peppua.
Niin, voi kun tulisi lämmintä taas;) - Anonyymi
koukussa kirjoitti:
Menneinä kesiä sai sentään ihailla niitä silkinohuita kietaisuhameita jotka tuulessa lentelivät miten sattui. Ovatko ne nyt tänä kesänä out? Harmi jos näin on.Meillä on erilaisia makuja. Minä taas pidän pitkistä (midi) paksuista vakosametti- ja farkkuhameista. Pidän niin paljon, että itsekin miehenä haluaisin niissä kulkea. Nytkin on päälläni erittäin paksuvakoinen tummansininen vakosamettihame. Kukallinen vakosamettihame vielä parempi.
JHA fetissi
- Anonyymi
Äidillä oli päällä yks päivä kylässä sininen satiinihame jossa on leveä helma mutta myös halkio lähes pikkareihin asti. Tuuli avasi hametta puutarhassa ja äidin astuessa portaita ylös. Jalka kokonaan tuli esiin. Jouduin tuijottaa oman äidin paljasta reittä. Oli pakko runkata kylän vessassa. Kotona kokeilin salaa päälle samaa hametta. Todella kiihottava liukas hame.
- Anonyymi
Vähän samanlainen kokemus kun porukalla kävimme risteilyllä. Vaimollani oli ohut ja avonainen sifonkimekko ja siellä yläkannella kova tuuli riepotteli sitä niin että sekä rintsikat että pikkarit vilahtelivat. Muutkin miehet vilkuilivat kiinnostuneina ja iskivät minulle silmää. Kun ei ollut mahdollista heti viedä vaimoa pikapanolle niin oli pakko käydä vessassa runkulla! Jos vaimolla silloin päivällä olisi ollut myös sukat ja sukkanauhat niin olisin varmaan lauennut housuihini. Illalla diskossa oli.
- Anonyymi
Mulla on yllä nyt parasta aikaa satiini en kullan värinen leveä helmainen hame. Tuuletin lattialla puhaltaa mun helmat ihanaan lentoon. Tuntuu jännältä kun hame lentää. Ja kiva ääni lähtee satiini kankaasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on yllä nyt parasta aikaa satiini en kullan värinen leveä helmainen hame. Tuuletin lattialla puhaltaa mun helmat ihanaan lentoon. Tuntuu jännältä kun hame lentää. Ja kiva ääni lähtee satiini kankaasta
Ihanko vain itsesäsi viihdyytät pukeutumalla vähän paremmin ja leikkimällä tuulettimen kanssa😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi vaihtoehto vekkihame tai pliseerattu paremmin lentää,itsellä kokemusta näistä hamosista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko vain itsesäsi viihdyytät pukeutumalla vähän paremmin ja leikkimällä tuulettimen kanssa😋
Kyllä voi pukeutua, olen jopa käynnyt naisten luonna sovitamassa vaatteita hameita jakkuja takkeja. kerran kun oli tiukka asuste antoin kalsarit liukua mukaan olin alasti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi pukeutua, olen jopa käynnyt naisten luonna sovitamassa vaatteita hameita jakkuja takkeja. kerran kun oli tiukka asuste antoin kalsarit liukua mukaan olin alasti :)
Olin kans eräässä marketissa sovituskopissa. Kokeilin yhtä kauluspaitaa päälleni. Joku nainen oli jättänyt sovituksen jälkeen siihen vaatenaulaan roikkumaan satiinisen leveähelmaisen hameen. Elämäni tilaisuus ja otin farkut pois ja laitoin hameen päälleni. Pyörin uudestaan ja uudestaan ja peilailin itseäni ja hametta. Ihanalta se tuntui ja helmat valuivat ihanasti kun istuin sovitus jakkaralle. Alkoi seisoa aivan tajuttomasti. Oli pakko vetää käteen. Ostin sen hameen ja katseella ikäänkuin etsin vaimoani jolle hame tulee vaik ihan itselle ostin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan omasta halusta. Tosi kiihottavaa tuntea hameen liike kun se lentelee ees taas ja sen kevyt ja liukas kosketus. Joskus istun sohvan reunalla ja annan hameen helman valua vapaasti lattiaa kohti ja tuuletin lattialla lennättää hamettani. Ihanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi vaihtoehto vekkihame tai pliseerattu paremmin lentää,itsellä kokemusta näistä hamosista
Muistan kun tenavana vielä porukoilla tietty asuttiin ja meidän talon sivussa oli keinu jolla sai huimat vauhdit. Mua vuotta nuoremmalla siskollani oli mutsin tekemä kellohame. Tykkäsin antaa vauhtia siskolle ja olisin aina halunnut ettei hän istu hameen helman päälle vaan antaisi sen lentää vapaasti. Jokusen kerran kuin huomaamatta nostin hametta siskon istuutuessa keinuun. En kehdannut sanoa että anna hameen lentää. Silloin kun onnistuin ja annoin vauhtia ja kellohame lensi niin kiihotti todella kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nouseeko muna pystyyn satiinihameen vaikutuksesta? No, itsekin olen kyllä runkkaillut satiinihameilla, leveähelmainen ja runsas satiinihame tai mekko on paras runkkuvaate :D
Anonyymi kirjoitti:
nouseeko muna pystyyn satiinihameen vaikutuksesta? No, itsekin olen kyllä runkkaillut satiinihameilla, leveähelmainen ja runsas satiinihame tai mekko on paras runkkuvaate :D
Kyllä satiinihame saa elimen kabgidtumaan ja sen läpi runkaten upean orgasmin.
- Anonyymi
Kyllä Eurooppalaisissa kaupunkiloissa on kiva käydä ,siellä naiset on naisia. Hameissa , sukkahousissa , korkkareissa ja hienoiksi laitettuna. Suuri kulttuuri ero, täällä ollaan kun sohvalle menossa lökökollareissa . Kaupungilla tepastellaan pillifarkuissa tai leggareissa plus 30 helteessä . Vanhat tädit
tai tonnikeijut kukkalegginseissä, hyi helvetti !- Anonyymi
Kyllä Suomessakin on naisia, jotka laittautuu riittävästi...ihan jonkin verran. Laittautumisesta ja hienoksi tälläytyneestä voidaan olla muutakin mieltä. Korkeat piikkikorot heiltä kyllä puuttuu.
- Anonyymi
Oltiin kerran kesällä eräällä keikalla ja tultiin sinne pyörällä. vaimolla oli yllä ihan nätti mekko kapealla helmalla mut kaverin vaimolla oli hame hulmuavalla helmalla. kun lähettiin himaan polkemaan hän antoi hameensa valua vapaasti pepun yli ja hame sai lentää vapaasti. teki aivan älyttömästi mieli ajella kaverin vaimon takana ja seurata hameen lentoa kunpikkarit välillä vilahtelivat.
- Anonyymi
Kyllä meitä naisia löytyy jotka käytämme lyhyitä hameita ja korkkareita😋
- Anonyymi
Uuh, lisää tällaista tarvitaan ;)
- Anonyymi
Syynä on feminismi ja neukkuaikaiset aatteet. Valitettavasti nämä vielä suosittuja Suomessa, median avustuksella. Rumat akat ovat vielä kateellisia kauniille ja seksikkäille. Ole onnellinen, kun sinulla on seksikäs vaimo;)
- Anonyymi
Rumat akat? kyllä se hieman pullukampikin ym voi käyttää vaikka kuinka sexyjä vaatteita,kokemusta on että ei kaikille tarvi olal langanlaiha nainen ihan hyvin kelpaa hieman tukevampikin.
- Anonyymi
hame pitää olla - lyhyt tai pitkä. Tärkeintä että sääret näkyvät! Ei tarvitse tirkistellä pikkareita tai niitten puutetta vaan nauttia upeista sääristä. Lisäksi korkokengät.
- Anonyymi
Muistan teini iässä kun systerin kanssa polkupyörillä ajettiin kesällä uimaan. Pikku sisko puki lähtiessä kellohameen ylleen että saa rannalla vaihdettua hameen alla bikinien alaosan pikkareihin kätevästi. Rannalle ajellessa tulin perässä ja katselin kellohameen lepatusta vasten takapyörää. Kun lähdettiin kotiin päin sanoin siskolle että kyl sun hame on kastunut takaapäin ja saat sen kuivaksi kätevästi kun annat ritsiltä pyyhkeesi mulle kuljetettavaksi ja annat hameesi helman valua vapaasti pepun yli ritsille. Se sopi siskolle ja eikun hame vapaaksi pepun alta ja antoi sen valua vapaasti. Oli ihana seurata hameen lentelyä kotiin päin ajellessa. Ei se kovin korkealle noussut mutta lenteli ritsin päällä nätisti ja kevyesti.
- Anonyymi
Kaksi ekaa vaimoani käyttivät hameita ja mekkoja. Toinen talvisinkin.
Kesä-aika oli kivaa. Oli vaivatonta poiketa esim p-paikalle pikaisille.
Ajelimme joku kesä keski-Suomessa ja siinä samalla vähän sormeilin hänen pillua.
Ajoin ekalle p-paikalle ja siellä oli semmoinen hirsinen ruokailupaikka pöytineen ja penkkeineen.
Siihen vaan emäntä pöydälle selälleen ja reidet levälleen. Oli jännää lykkiä ns melaa mekkoo kun viressä päristeli autoja yms.
Kerkesin juuri purkautua ja samassa joku auto tuli siihen viereen parkkiin.
Oli hyvä että emännällä oli mekko eikä esim farkkuja. Mekko meni vikkelästi päälle. - Anonyymi
Istun tässä koti sohvalla nais ystäväni keltainen liukas vekkihame yllä. Kiva hameilla kun saa olla yksin kotona. Tän liukkaat helmat leviää kivasti ja laahaa ympärilläni. Alushousut otin heti pois alta ja kummasti alkaa seisomaan heti hameen alla. Ihanalta tuntuu nämä helmat. Onko muita tyttöilemässä?
- Anonyymi
Ei nyt,mutta vekkihameita olen myös pitänyt ukm59 03
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt,mutta vekkihameita olen myös pitänyt ukm59 03
Kyllä Suomessa on ihan kauniita naisia kunhan vaan sillä silmällä katsoo,en tarvi Marokkolaista enkä Thaimaalaista.
Jos täältä ei naistaanlöydä voi katsoa kyllä peiliin,jokaiselle ON varmasti se omansa,niin löysin minäkin kunhan tarpeksi odotin oikeaa,ettimällä ja hätäilemällä ei ne esin tule.
- Anonyymi
Vaimoni kulkee kesät ja talvet hameissa tai mekoissa. Hän ei myöskään koskaan pidä pikkuhousuja. Ei koskaan. Ei edes esim. lääkäriin tai hierojalle mennessä. Talvella vaimoni pukee paksummat sukkahousut ja kesän tullen ohuemmat sukkahousut tai stay up sukat. Lämpimällä kelillä hameen alla ei ole mitään vaatetta. Vaimoni kulkee korkokengissä aina kun sää sen mahdollistaa.
En uskonut löytäväni koskaan tuollaista naista itselleni. Onneksi löysin. - Anonyymi
Vaimoni tilasi netistä mustan satiinisen kellohameen. Olen se yllä ollut monesti kun vaimo on poissa kotoa. Ihanan tuntuinen hame kun helmat kevyesti koskettavat ja helma liikkuu. Pikkarit pois tietenkin hameen alta. Heti alkaa seisoa hurjasti kun puen sen ylläni. On kiva ensin pyörähtää ja sitten istua jotta helma lehahtaa laahaamaan ympärilleni. Jostain syystä vaimo ei tätä hametta käytä,kunpa jostain löytäisin naisen joka tälläistä tykkäsi pitää.
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593