Niin rupesin tässä miettii, että onko vanhempien horoskoopilla merkitystä..itse olen neitsyt, ja mun äiti on scorppioni..ja isä on syntyny maaliskuussa..Tietoja kaivataan..
Vanhempien horoskoopilla merkitystä..
1
403
Vastaukset
- merkitsee...
Tosin en oikein tiedä mitä tarkoitat tuolla "merkitsemisellä". On totta, että eri planeettojen yms. kartan tekijöiden asemat ns. "periytyvät". Esimerkki omasta elämästä. Minun kuuni on ravussa ja äitini aurinko on kauriissa (joka siis ravun vastamerkki). Äidin isäni oli aurinkomerkiltään rapu samoin isän isäni. Isän siskoni kuu on myös ravussa. Siskoni nousumerkki on kauriissa. Tähän voisi lisätä vielä muutaman muunkin pienenmän yksityiskohdan.
Itse olen jo pitkään ajatellut, että eivät evoluutio tai pikemminkin geenit ja astrologia sulje toisiaan pois. Me perimme astrologisesti näitä asemia siksi, että silloin meillä on jonkinlainen linkki siihen perheeseeen johon synnymme. Toisaalta jos juuri ajattelemme geenejä, niin nämä samakaltaisuuden kartoilla, aiheuttavat eittämättä myös sen yhdennäköisyyden joka perheenjäsenillä on.
Astrologia on mielenkiintista kun siihen oikein paneuttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159