Joudun ajamaan vastakarvaan, koska muuten naamalle jää "kahden päivän sänki"-look. Vastakarvaan ajamalla saan edes jonki verran pois, vaikka sänkeä jää silti, ja iltaan mennessä on jo pieni sänki.
Mulla on Gilette Fusion, ja partavaahtoo on iha turha käyttää koska koko naama on sit verellä. parranajossa käytän runsaan määrän Aqualan L- voidetta.
Mulla on iha super vahva parta ja koko kaulan ja naama on parin päivän sisällä jo todella paksun karvan peitossa. Sentää tää on onneks siisti, eikä mikään haituva systeemi, että parta on siististi kasvanut silti eikä rehota.
mutta miten saisin sen kokonaan pois? Olen kaiken kokeillut.
Parta ei vain lähde!
fvdvfvdv
3
1229
Vastaukset
- hauduttavan
suihkun tai saunan jälkeen? Karvat pehmenee lämmössä ja kosteassa.
- sitten vaikka
Braunin koneita ainakin joissain niissä on sellainen mekanismi, että se ei pelkästään leikkaa vaa vetää parran irti juuriltaan. Itse käytän Braun ja sänkeä ei jää lainkaan, ihan puti puhdas leuka.
- veetillä
sitten vaikka kirjoitti:
Braunin koneita ainakin joissain niissä on sellainen mekanismi, että se ei pelkästään leikkaa vaa vetää parran irti juuriltaan. Itse käytän Braun ja sänkeä ei jää lainkaan, ihan puti puhdas leuka.
tai laserpoistolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174