Huomiointi

häämatkalla

Heissan!
Onko kokemusta miten matkatoimisto (esim. Aurinkomatkat, Tjäreborg jne.) huomioi jos on matkaa varatessaan ilmoittanut sen olevan häämatka? Eli tuleeko huoneeseen shamppanjaa yms.?

5

1302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 pullo

kuinka onnelliseksi tulet siitä, jos saat ilmaisen pullon, jonka arvo kaupasta ostettuna saattaa kohdemaassa olla vaivaiset 5€?

kuinka paljon kannattaa käyttää aikaa ja vaivaa, että sen pullon saa? kannattaako matkatoimisto ja matkakohde valita tämän ilmaisen pullon takia?

• häämatkasta,

koska shamppanjasta voi seurata haikia huominen.

• Voi voi

Jotenkin jos haluaa vaivaunnuttaa muita sellaisella yksityiskohdalla, että on saanut mentyä naimisiin. Minä kyllä matkailualla kuulen koko ajan näitä ja sitten on vielä synttärit ja muut vuosipäivät. Jenkeissä saat ostamalla erikoiskohtelun ja pitäisi senkin trendin jo tulla tänne. Tuskastuttaa jo ihan.

• tälläviisiin

Kokemusta ei ole, mutta arvaus tulee tässä. Häämatka kuuluu naimisiinmenon perinteisiin ja monet ellei peräti useimmat parit tekevät häämatkan jossain vaiheessa. Joku heti vihkitoimituksesta suoraan ja joku toinen muutaman vuoden päästä. Eli matkatoimistojen asiakkaista joltinenkin osa saattaa olla häämatkalaisia. Tai sitten, niin kuin tuossa joku mainitsi, muita merkkipäiviä viettäviä. Ei millään matkatoimistolla ole resursseja huomioida erilaisia päiviään viettäviä asiakkaita ilmaiseksi, jos ei siitä tosiaan halua erikseen maksaa. Häämatkasi on sinulle ainutkertainen, mutta huomioithan itse, että muu maailma menee silti edelleen omalla painollaan eteenpäin.

• Anni

Olen joskus opiskellut matkailualaa ja siellä harjoitellessamme varausjärjestelmiä oli ainakin siinä ohjelmassa mahdollista kirjoittaa viestikenttään tiedoksi HONEYMOON, mikä oli viesti hotellille, jos he haluavat siellä päässä huomioida jotenkin. Tapauskohtaista siis, mutta matkatoimistot eivät tietääkseni tällaisia huomionosoituksia jaa. Jos varaatte valmiiksi morsiussviitin hotellista, niin siihen varmasti sisältyy jotakin spesiaalia, mikä kylläkin on huomioitu myös hinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43