CZ 75

aseenostaja

Olen ostamassa pistoolia, tod.näk. CZ 75:tä. Uusien hinta näyttää pyörivän siinä 500 nurkilla.

- Olisiko kenelläkään vinkkiä, mistä kannattaisi ostaa, jotta saisi mahdollisimman halvalla? Onkohan tuo 500 se alin mahdollinen hinta? Kauppa saisi mielellään olla jossain Varsinais-Suomi-Häme-Uusimaa-Satakunta-alueella.

- Entä saako CZ 75:een kiinni äänenvaimenninta ilman mitään ylimääräisiä kommervenkkeja?

7

5905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samppa100

Ns. keikkapiippuiseen aseeseen on hankalaa saada vaimenninta toimimaan. Tai vaimennin pelaa, muttei ase jaksa ladata laukauksen jälkeen, koska vaimentimen massa tulee rasitteeksi. Eli pitäisi sitten teettää sepällä refleksivaimennin ja hintaa tulee roima nousu. H&k:lla on valmiina USP:hen olemassa vaimennin, mutta ase ja vaimennin maksaa sitten jo mansikoita. Miksi 9mm pitää saada vaimennin ylipäätään? Normaali 9mm-patruuna ei ole edes aliääninen.

Täällä on asemessut ja löydät tuon CZ-pistoolin sieltä edullisesti.
      http://www.pkymasehist.fi/

Tuolta kun kysyt neuvoa vaimennin asioissa, niin pari aseseppää varmaan antaa vinkkiä...
      http://www.pkymasehist.fi/phpBB2/

• kaapunnipoeka

noeta vaeminnin heppuloeta ilimestyy? Kahtoneet liikoo elokuvia? Naarasin, mutta onnii diarree.

• imppu

Edelliseen lisäisin vielä, että 9 millinen vaimennettunakaan ei ole mikään elokuvien tsup-tsup-ääninen ase.

• kaapunnipoeka
        imppu kirjoitti:

Edelliseen lisäisin vielä, että 9 millinen vaimennettunakaan ei ole mikään elokuvien tsup-tsup-ääninen ase.

Mulla se kuitennii onnii toshiljane 9mm ase. Lattaelennii ite patruunat ja...suateri, diarree onnii vieläe piällä.

• pitäähä
        kaapunnipoeka kirjoitti:

noeta vaeminnin heppuloeta ilimestyy? Kahtoneet liikoo elokuvia? Naarasin, mutta onnii diarree.

pauke kuulua, ku ammutaan. Vai räiskiikö porukka jossain fucking takapihoillaan. Ostakaa ilma-aseita. Jos iäni pelottaa, niin ei ne earit paljo maksa. Vaimentimen hinnalla saa melkosen pinon, tai hyvät kuulosuojaimet. Voihan se vaimennin rekyyliäkin vähentää, mutta kyllä sen 9 millisen saa näpeissään pidettyä, vaikka kenkäsiskin. Saati sitten 22sen

• clock
        kaapunnipoeka kirjoitti:

Mulla se kuitennii onnii toshiljane 9mm ase. Lattaelennii ite patruunat ja...suateri, diarree onnii vieläe piällä.

keikkapiippuiseen pistooliin toimiva impulssi äänenvaimennin maksaa saman verran kuin tussari esim clock 17 pro itelläni 9mm para taurus pt 99 ja äänen vaimennin br tuotteella noin 200e vaimentimen kanssa. mutta jos käyttää yli 340m/s lähtevää kutia möly on kumminkin kovaa vaik on äänen vaimennin.

• Daltons
        clock kirjoitti:

keikkapiippuiseen pistooliin toimiva impulssi äänenvaimennin maksaa saman verran kuin tussari esim clock 17 pro itelläni 9mm para taurus pt 99 ja äänen vaimennin br tuotteella noin 200e vaimentimen kanssa. mutta jos käyttää yli 340m/s lähtevää kutia möly on kumminkin kovaa vaik on äänen vaimennin.

Eikös nuo ole halvimmillaankin 600 e pintaan ?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40