tervehdys kaikki 21.09syntyneet neitsyet,olisi kivaa kuulla muistakin saman ajan-kohdalla syntyneiden mieli piteitä.Tunnetteko olevanne tyypillisiä neitsyt merkin edustajia?Monella tavalla tyypillinen,mutta hyvin moni sanoo ettei minusta ota sitten selvää kukaan,varsin vaikeesti tulkittava nainen.Tulen hyvin toimeen monenlaisten ihmisten kanssa,mutta jostain syystä kauris ja kaksonen on sellainen merkki jotka kierrän kaukaa ja vaistoa helposti näiden merkkien nekatiiviset enerkiat,kertokaa toisetkin onko teillä samanlaiset kokemukset kyseisistä merkeistä.YM:YM.
Tervehdys kaikki.
1
387
Vastaukset
- taaperoko
Olen syntynyt 25.8. ja olen neitsyt. Kyllä on moni sanonut, että mitä mun mielessä liikkuu. Olen huomannut, että enemmän ajattelen järjellä kuin tunteella asioita. En haluakaan, että minusta saa selvää kuvaa kukaan, arvostan itse itseäni tällaisena. Olen huomannut, että pärjään paremmin, pieni flirtti miesrintamalla tekee vain hyvää. Sen tiedän, kun neitsyt rakastuu, se rakastuukin sitten naimisiin asti. Lapset ja kodin huolehtiva kunnioittavaa neitsyellä. Osaa myös pitää todella hauskaa pippaloissa ja työntekijänä arvostettu. Ole iloinen horoskooppimerkistäsi, pärjäät aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225454- 324760
- 282711
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121581
- 231432
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241410