Tarvitsemme kipeästi apua! Onko kellään kokemusta tai tietoa tämän alueen sviiteistä tai kartanoista, joissa olisi mahdollisuus viettää unelmiensa hääyö?Asumme siis Porissa.
Toiveenamme olisi:
:-X Sauna
:-X Poreamme
:-X Aamiainen huoneeseen
:-X Kuohuvaa
:-X Huoneen romanttisuus/tunnelmallisuus
Kaikki vinkit ja linkit kelpaavat :D
Hääyö
5
1968
Vastaukset
En ole itse kokeillut, mutta kaverini kehui viettäneensä todella romanttisen yön miehensä kanssa Merikarvialla Vanha-Heikkilän majatalossa.
- että teidän
tapauksessa ainoa oikea ratkaisu on, puolijoukkueteltta. Valitettavasti.
- ^minä^
Itse olen menossa ensi kesänä naimisiin ja varattiin yyterin hotellista hääsviitti. yöllä shampanjaa ja hedelmiä huoneeseen ja aamulla aamiainen huoneeseen tuotuna. uimaan saa myös mennä..
- Sarah-23
kiitos vastauksestanne.
Varmaankin pitänee aikaisin olla liikenteessä että saa hyvän ja kauniin huoneen varattua :-)
Mitäs Yyterin sviitissä on muuta kuin sänky? mahdollinen sauna ja poreamme olisi huoneessa suositeltavaa
- Upein hotelli missä oltu
http://www.lastrada.de/uk/html/royal-suite.html
Suosittelen tätä. Todella upea ja halpa. sijaitsee keskisaksassa Kasselissa. Alakerrassa upea kylpylä uimala tropiikki saunalla. Suomalaiset sviitit ja hotellit ovat kuin yhden tähden motelleja tämän rinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226