Älkää ostako

tuotteita

Eräkontion tuotteiden virhevastuu ja asiakaspalvelu jälkipyykeissä on todella ala-arvoista!
Suosittelen käyttämään jotain muuta jälleenmyyjää joka vastaan myymistään tuotteista ja on halukas plavelemaan asiakasta myös näissä valitettavissa virheellisistä tuotteissa!

Keväällä ostamastani rinkasta hajosi vetoketju heti ensimmäisen pakkauksen yhteydessä. Jälleenmyyjä käskee asiakkaan itse maksemaan palautuskulut maahantuojalle. Maahantuoja kuten kuluttaja-asiamies sanoo että asia on hoidettava aina myyjän kautta.

Myyjä ei ollut edes halukas keskustelemaan asiasta vaan vetosi että olemme pakanneet rinkat liian täyteen ja siis itse rikkonut tuotteen. Myyjä lupasi selvittää asiaa ja ottaa yhteyttä. Yhteydenottoa kun ei vaan tullut ja asiaa on yritetty saada päätökseen usean kuukauden ajan. Järkikin jo sanoo että rinkan tulisi kestää edes yhden reissun ja kenen maksuvelvollisuus palautuksesta on.

Tästä lähtee ceissi kuluttajariitalautakuntaan ja vaikka oikeuteen asti. Periaatteessa taistelen ja katson miten suu sitten pannaan..

10

5565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama pätee

      Köyhän ei kannata ostaa paskaa. Siis kaikenmailman eräkontio"tukut ovat keskittyneet vaan myymään, eikä huolehtimaan takuuasioista. Voitte olla aivan varmoja että jos hommaa merkkituotteen, takuuasiat on helpompi hoitaa. Ja useasti ne hoituu viellä takuuajan jälkeenkin. Siitä on kokemuksia.

    • niin leikin kestäköön

      Pitäisi olla päivänselvää, että parinkympin rinkka on riskiostos. Siihen pitää suhtautua sen mukaisesti. Noin halpa ei VOI olla kelvollinen tosikäyttöön. Tosin myös myyjältä moraalitonta alkaa myymään tuollaista sontaa.

      • tuotteita

        Näinhän on! Hyvää ei saa halvalla ja tiedostinkin asian. Tarkoitus oli ostaa pienelle partiolais pojalle edullinen rinkka ja jos harrastus ja into jatkuu niin olisimme sijoittaneet sitten laaturinkkaan. Mutta kuten kuluttaja-asiamieskin sanoi, laki ei tunne euromäärää kun kuitenkin kyseessä on tuote jonka tulee olettaa olemaan kestävyydeltään sellainen tuote joka palvelee enemmänkuin yhden käyttökerran.

        Joten tässä olemme siis varoittavana esimerkkinä miten voi käydä.
        Pohjalaisella sisulla kuitenkin katson että myyjä saa myös opetuksen!


    • Tuohtunut

      En voi suositella kyseistä verkko kauppaa. Tilasin alkuvuodesta tuotteen jota oli nettisivujen mukaan varastossa . Tuotetta ei kuulunut kuukauteen joten otin yhteyttä myyjään jonka mukaan tuote oli loppunut mutta tilasi lisää .
      Kuukausi kului myyjästä ei kuulunut otin yhteyttä , toimitus siirtyi 2kk päähän .

      Toimituspäivä meni eikä myyjästä kuulunut nyt hän ei vastaa edes yhteydenottoihin. Otin yhteyttä tuotetta valmistavaan tehtaaseen ja samana päivänä myyjä vastasi minulle että ilmottaa viikon päästä lisää.

      Ilmoitus oli emme myy enää kyseistä tuotetta! V##*,taa ku pientä oravaa kun olet 5kk olet odottanut ja saat tämän ilmoituksen. Eli asiakaspalvelu huonointa mitä olen saanut missään .

    • Huijausta_Eräkontio

      Lähettivät vääränkokoisen etukäteen maksetun Visionin takin, joka nyt on tarpeettomana, koska mitä helvettiä teet takilla, joka ei mahdu päälle.

      Lupasivat lähettää oikean tuotteen, soittivat 2 viikon jälkeen että takki lähetetty, palauta väärä tuote mukana tulevalla palautuspussilla. Nyt mennyt kuukausi ja takkia ei ole saapunut, eivät vastaa sähköposteihin enää.

      VAROITUS - kyseessä on täysi huijaus, sattumalta jos saat oikeat tuotteet niin homma pelaa. Muuten ei mahdollisuuksia mihinkään asiakaspalveluun / reklamaatioon.

      VÄLTTÄKÄÄ ERÄKONTIOTA, vievät rahat ja tilaamaasi tuotetta et saa.

    • Anonyymi

      Varoitan vahvasti ostamaan ko-yritykseltä. Tyhmä tilasin ja maksoin etukäteen tuotteita ja nyt odottanut 1,5 kk ja tuotteita ei ole näkynyt eikä kukaan yrityksestä vastaa mihinkään, joten teen sitten rikosilmoituksen. V....aa niin paljon että meinaa pää räjähtää. Harmittaa kun en asu lähempänä, jotta voisin käydä paikan päällä selvittelemässä asiaa. Mutta ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN TUOLTA.

      • Anonyymi

        Hei, eksyin tälle sivustolle kun ostin liukuesteet kenkiin ja maksoinkin ne. Niitä ei alkanut kuulumaan. Laitoin yritykseen sähköpostia ja pyysin palauttamaan rahat tililleni. Vastausta ei tullut. Soitinkin Eräkontioon kolme kertaa eri aikaan mutta ei vastattu. No sitten minulla oli asioita Oulun suuntaan ja niinpä tein yllätysvierailun liikkeeseen. Kyllä siellä paikan pyörittäjä oli myymälässä ihka elävänä. Häneltä tuli kootut selitykset ja kyseisiä liukuesteitä ei ollut liikkeessä vaikka tilatessani niitä oli saatavana. Kerroin että olin jo menossa poliisille selvittämään asiaa, josko sieltä olisi apua saanut. Pyysin myyjää hyvittämään laskun ja se kävi kyllä vikkelästi. Pyysin myös hyvitystä vaivannäöstä jonkin tuotteen muodossa. Sainkin hanskat. Kehoitin henkilöä jatkossa informoimaan asiakkaita, jos tuotteita jostain syystä ei olekaan saatavilla ja tarvittaessa palauttamaan rahat. Tosi huonoa asiakaspalvelua. En tilaa sieltä enää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, eksyin tälle sivustolle kun ostin liukuesteet kenkiin ja maksoinkin ne. Niitä ei alkanut kuulumaan. Laitoin yritykseen sähköpostia ja pyysin palauttamaan rahat tililleni. Vastausta ei tullut. Soitinkin Eräkontioon kolme kertaa eri aikaan mutta ei vastattu. No sitten minulla oli asioita Oulun suuntaan ja niinpä tein yllätysvierailun liikkeeseen. Kyllä siellä paikan pyörittäjä oli myymälässä ihka elävänä. Häneltä tuli kootut selitykset ja kyseisiä liukuesteitä ei ollut liikkeessä vaikka tilatessani niitä oli saatavana. Kerroin että olin jo menossa poliisille selvittämään asiaa, josko sieltä olisi apua saanut. Pyysin myyjää hyvittämään laskun ja se kävi kyllä vikkelästi. Pyysin myös hyvitystä vaivannäöstä jonkin tuotteen muodossa. Sainkin hanskat. Kehoitin henkilöä jatkossa informoimaan asiakkaita, jos tuotteita jostain syystä ei olekaan saatavilla ja tarvittaessa palauttamaan rahat. Tosi huonoa asiakaspalvelua. En tilaa sieltä enää mitään.

        Sait sentään hyvitystä. Minä en. Joku POMO muualla päättää asioista. Ei enää koskaan tämän kaupan asiointia.


    • Anonyymi

      En suosittele missään nimessä. Tilasin kuukausi sitten uistimia, ja maksoin ne heti mobile paylla. Uistimia ei näy ei kuulu, eivätkä liiemmin vastaa kyselyihin. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN.

    • Anonyymi

      Sama ilmiö on vieläkin nähtävillä. Selittelyjä toistensa perään piisaa, aivan höpöjä juttuja, jolloin asiakas tuntee olevansa idiootti. Palautteiden hoitaminen mahdotonta, eikä onnistu aina edes paikan päällä. Ei jatkoon!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57
      2444
    9. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40
      2349
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2296
    Aihe