Laitoin jo palautetta itse....!
http://www.subtv.fi/palaute.shtml?navi_info
Palautetta sub-tv:lle
18
3011
Vastaukset
- olli666
Uusi kiintiökokeilu - afgaani (mieluiten talebaani) tai myanmarilainen?
- Anonyymi
Miksi Annila on mauttomat vaatteet ja ruma meikki
- Anonyymi
Miksi ei ole meitä romaaneja koskaan bb-talossa?
- Anonyymi
Pitäiikö olla Päätaloa vai Väinö Linnaa näin aluksi?
- Anonyymi
Miksei ole koskaan yhtään vammaista?
- Anonyymi
Kaikki on vammaisia.
- Anonyymi
Hyvin te kohtelette katsojia jotka ovat äänestäneet. Jokainen ääni maksaa. Jos katsojat ovat äänestäneet ja maksaneet siitä vielä niin kuinka kehtaatte ottaa takaisin taloon sellaisen henkilön josta katsojat ovat halunneet eroon. Miksi maksaa äänestyksestä kun se ei toimi. Törkeää halveksuntaa teidän puolelta. Itse en ole maksanut enkä tule maksamaan enkä katso 24/7. Toivon että muutkin katsojat huomioisivat teidän toiminnan.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Jasmiini häätöäänestykseen suoraan koska v...u-sanan viljely liiallista...ohjelmaa katsoo koko perhe!
- Anonyymi
JOS Lasse oikeasti sotkeentui uudelleen siihen löllykkä naiseen, niin ULOS!! MOLEMMAT!!
- Anonyymi
Sydämellinen kiitos -Frendit-sarjasta tänä korona-aikana!!!! Hyvää kevättä!
- Anonyymi
Lähettäkää ny niitä ULOSOTTOMIEHIÄ, niin nähdään että mitä sielä Englannissa
oikeasti tapahtuu. Todella katastrofaalista, kun joutuu lähttemään kodistaan kadulle. Vaikeaa on monen ihmisen elämä. Toisilla on yltäkylläistä kultavaunuineen. - Anonyymi
Ei jaksa tätä Pkkaraista!!
- Anonyymi
Vittu kun BB:sa ei muuta vittu osata vittu kun vittu hoke vittu sitä vittua voi vittujen kevät että vituttaa ihan vitusti. KIRVAUS KIELTO pitäisi saada aikaan. 5v tyttö kyselee mikä lintu se vittu on.
- Anonyymi
Siellä sitä vain sipistään ja mumistaan vaikka rankkua tuli
- Anonyymi
Jääkiekkoselostaja lausuu Fribourg-paikannimen väärin
- Anonyymi
Helvetin Akka Subilla Lätkämatsin Jälkeen kertoi
EK 1:n tilanteen vaikka Tv2:ssa alkaa lähetys
Klo. 21.00 , Saatana Järjenkäyttö on Sallittua, mut
Eihän sitä Blondeilla tunnetusti ole..Ärrin Murrin.. - Anonyymi
subilla aika useasti ei näy suomenkielinen tekstitys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007