ilmaa. Jos siis näette jossain ilmaa, jota on varastettu Bugattini renkaista, tuokaa löytötavaratoimistoon. Tuntomerkit: väritöntä, haisee ehkä hiukan uudelle kumille. Palkkioksi kuutio ilmaista ilmaa!
Upouuden B-U-G-A-T-I-N renkaista varastettu!!!!!!!....
4
912
Vastaukset
- varmaankin
on kyseinen auto,sen huomaa tarinan tasosta.monella kun ei ole järkeä,yritetään se korvata rahalla,en ole sinulle kateellinen.
- hannu hoo
En mä sitä vaadikaan, että oisit mulle kateellinen. Bugattihan maksaa kuvaannollisesti miljaardeja, eikä mulla oo ku reilu parikytätonnii tilillä, toihan oliki vaan irvokas vitsi
- näitä
hannu hoo kirjoitti:
En mä sitä vaadikaan, että oisit mulle kateellinen. Bugattihan maksaa kuvaannollisesti miljaardeja, eikä mulla oo ku reilu parikytätonnii tilillä, toihan oliki vaan irvokas vitsi
tuulella käyviä riittää....:(
- hannu hoo
näitä kirjoitti:
tuulella käyviä riittää....:(
ei kai bugatissa purjeita ole, pitäs olla melko kova tuuli etta jaksas bugattia kuljettaa...ei kyllähän siinä on ihan moottorikin, oisko joku 12 kuutioinen tai 20-sulinterinen tai kymmenkampikammioinen, no empä käy vannomaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624