Rakas Päiväkirja!! Olet ainoa,jolle voin paljastaa syvimmät tunteeni.Tahtoisin puhua niistä myös "hänelle",johon ihastuin joku vuosi sitten.Suhteessa "eli varattuna" en tahdo pilata kenenkään elämää."Hän" on tietoinen tunteistani,mutta emme ole jutelleet koskaan kahden kesken...emme ole saaneet mahdollisuutta.Häpeän sitä,että kerran heikkona hetkenä paljastin hänelle,mitä tunnen.Tänään tunnen,että olen pilannut ystävyytemme,vaikka olemmekin väleissä.Pelkään ja kuitenkin odotan hänen tapaamista,mitä ei tapahdu usein.Haluaisin kirjoittaa useammin hänelle,mutta en uskalla..en halua vaikuttaa liian innokkaaltakaan.Uskon,että hän on antanut minulle anteeksi ja yritän käyttäytyä "kunnolla" hänen seurassaan.
vaikeaa
1
431
Vastaukset
- tilanne..
Viestistäs on aik kauan, ois kiva kuulla kuinka oot selviytynyt tästä ongelmasta :)
Itelläni vähän samanlainen tilanne, paitsi ollaan joskus vaan lisätty meseen toisemme ja sitä kautta juteltu.
Tällä pojalla on nyt ohi 1,5v vähän epämääräinen suhde ja sillä on nyt vähän vaikeeta sen kanssa..
Muhun on tehnyt niin ison vaikutuksen tämän pojan avoimuus ja rehellisyys mut kuinkin niin loistaa huumorintaju. Ja nyt vihdoin oon myöntänyt itselleni että taidan tykätä siitä, vaikka järki sanoo ettei netin kautta voi ihastua keneenkään. Mut enpäs sitten tiiä.
Tosiaan tälle pojalle mitään en oo sanonut kun itekin tän vasta hoksasin ym... ja olin päättänyt että oon nyt hyvä tuki sille kun sillä on hankalaa, mut äh ihan kun se nyt enää kovin hyvin onnistuis.
Jes, hyvä minä 18v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575