Olen koulutukseltani merkonomi ja yrityshallinnon tradenomi. Työskentelen elintarviketeollisuudessa tukkumyyjänä ja ansaitsen bruttona 1650 euroa/kk. Olen yrittänyt hakea parempipalkkaisia töitä, mutta ei löydy. Yhden pientukun vetäjäksi pääsin kahden parhaan joukkoon, mutta paikka meni toiselle liian suuren palkkapyynnin vuoksi, joka oli 2500 euroa/kk.
Pitäisi varmaan lukea sairaanhoitajaksi, niin sais ainakin tuon 2500egeä!?
Mistä 2500euroa/kk!!?
15
3778
Vastaukset
- jieldon
Sairaanhoitajana et tienaa paljoakaan tuon päälle, joten jatka vaan merkonomina etenemistäsi. Kova työnhaku vaan päälle: jos ei nykyinen työ vastaa sitä mitä haluat tehdä, niin on kaikkien etu, että vaihdat maisemaa!
- sairaan hoitaja
tienaa kyllä vähintään tuon 1500 NETTO
- 3,4 k€/kk
Mieti sitä, mutta etpä pitkälle pötki, jos on vain oma palkka mielessä.
- ................
Tee ainoastaan yövuoroja. Minäkin osaltani nostan hoitajien keskipalkkaa, koska teen ainoastaan lisällisiä vuoroja oikeastaan. Onhan siinä miinuspuolena se, että olen töissä silloin, kun muut vapaalla. Koska yöunet jää vähiin pienten lasten vuoksi, on vapaailtoina nukuttava univelkaa pois.
Mutta jos sitä kadehdit niin tervetuloa joukkoon. Unohda samalla kaikki joulun vietot, Juhannukset ja muut yleiset vapaat. Ei tätä todellakaan kauan tee, itse jaksan ainoastaan lasteni vuoksi. - remotti-reima
..tekemään käsilläsi jotain.Nyt ja etenkin tulevaisuudessa tarvitaan yhä enemmän ihmisiä jotka osaavat tehdä käsillään muutakin kuin kaivaa nenäänsä.Putkimies,timpuri,muurari,ym,ym,voivat pian sanella palkkansa.Minä teen timpurin ja maalarin töitä,viime vuonna ansiot n.52000€,tuskinpa tänä vuonna vähempää.Ja kaikki,usko tai älä,verokirjalla.
- kokenut saman...
olet valmis tekemään pitkää päivää sekä kolmivuorotyötä että paljon vastuullisempaa työtä jatkuvassa kiireessä, josta palkka varsin pieni.
Tervetuloa remmiin, kuten itse aikaisemmin tein- päivät pitkiä ole
kolmivuorotyötä kylläkin.Mutta se tiedetään jo ammatinvalinnan yhteydessä.Siitä ne säännöliset lisä mistä kokonaistulot muodostuu.Ikävistä työajoista varsin kohtuullinen palkka.Jos vieroksuu kolmivuorotyötä niin ammatinvalinta on ollut väärä.Löytyy päivätyöaloja ja jos onni ja ammatinvalinta on ollut oikea niin saa sen 1900-2200 eur/kk.Siis saman tason koulutuksella
- sairaanhoitajana
päivät pitkiä ole kirjoitti:
kolmivuorotyötä kylläkin.Mutta se tiedetään jo ammatinvalinnan yhteydessä.Siitä ne säännöliset lisä mistä kokonaistulot muodostuu.Ikävistä työajoista varsin kohtuullinen palkka.Jos vieroksuu kolmivuorotyötä niin ammatinvalinta on ollut väärä.Löytyy päivätyöaloja ja jos onni ja ammatinvalinta on ollut oikea niin saa sen 1900-2200 eur/kk.Siis saman tason koulutuksella
tienaa 1800€/kk.
- amk-lainen
päivät pitkiä ole kirjoitti:
Täällä on yksi saman tason (amk) koulutuksella oleva, mutta ihan toisen alan edustaja (olen vielä kaiken lisäksi töissä muulla kuin omalla ammattialallani, jos siis ajatellaan alaa josta sain paperit, työtehtävä kuitenkin samantasoista). Töissä kuntapuolella, kokemusta reilu 3 v, päivätyö 36 tuntia 15 min viikossa ja palkka 2632. Työaika on liukuva, mikä on perheelliselle hyvä juttu. Työtovereina myös muitakin amk-tutkinnon suorittaneita ja palkat samaa luokkaa.
- oikea taso
sairaanhoitajana kirjoitti:
tienaa 1800€/kk.
taso päivätyötä tekevälle.
- Miepä
oikea taso kirjoitti:
taso päivätyötä tekevälle.
Onko 1800 oikea palkka kun tekee vaativaa psykiatrista terapia työtä, kustantaa itse kalliit koulutukset ja oppimateriaalit? Tässä työssä kun on pakko kouluttautua...
- 3000€/kk
Tulee et heilahtaa !!
Kunnallisen työmarkkinalaitoksen mukaan sairaanhoitajan keskimääräinen kokonaisansio on 2487 euroa.
- Gilda.
Myyntineuvottelija, yhteyspäällikkö, myyntipäällikö, myyntikonsultti, b-to-b-myyntiä.
- ohjus2
Aerobic-ohjaajana tienaat kivasti, tuntipalkka n 30e. Parhaimpina vuosina kun jaksoin vetää paljon tunteja sain käteen lähes 3000 euroa. Olisi pitänyt tajuta vaan säästää silloin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121