Olen koulutukseltani merkonomi ja yrityshallinnon tradenomi. Työskentelen elintarviketeollisuudessa tukkumyyjänä ja ansaitsen bruttona 1650 euroa/kk. Olen yrittänyt hakea parempipalkkaisia töitä, mutta ei löydy. Yhden pientukun vetäjäksi pääsin kahden parhaan joukkoon, mutta paikka meni toiselle liian suuren palkkapyynnin vuoksi, joka oli 2500 euroa/kk.
Pitäisi varmaan lukea sairaanhoitajaksi, niin sais ainakin tuon 2500egeä!?
Mistä 2500euroa/kk!!?
15
3778
Vastaukset
- jieldon
Sairaanhoitajana et tienaa paljoakaan tuon päälle, joten jatka vaan merkonomina etenemistäsi. Kova työnhaku vaan päälle: jos ei nykyinen työ vastaa sitä mitä haluat tehdä, niin on kaikkien etu, että vaihdat maisemaa!
- sairaan hoitaja
tienaa kyllä vähintään tuon 1500 NETTO
- 3,4 k€/kk
Mieti sitä, mutta etpä pitkälle pötki, jos on vain oma palkka mielessä.
- ................
Tee ainoastaan yövuoroja. Minäkin osaltani nostan hoitajien keskipalkkaa, koska teen ainoastaan lisällisiä vuoroja oikeastaan. Onhan siinä miinuspuolena se, että olen töissä silloin, kun muut vapaalla. Koska yöunet jää vähiin pienten lasten vuoksi, on vapaailtoina nukuttava univelkaa pois.
Mutta jos sitä kadehdit niin tervetuloa joukkoon. Unohda samalla kaikki joulun vietot, Juhannukset ja muut yleiset vapaat. Ei tätä todellakaan kauan tee, itse jaksan ainoastaan lasteni vuoksi. - remotti-reima
..tekemään käsilläsi jotain.Nyt ja etenkin tulevaisuudessa tarvitaan yhä enemmän ihmisiä jotka osaavat tehdä käsillään muutakin kuin kaivaa nenäänsä.Putkimies,timpuri,muurari,ym,ym,voivat pian sanella palkkansa.Minä teen timpurin ja maalarin töitä,viime vuonna ansiot n.52000€,tuskinpa tänä vuonna vähempää.Ja kaikki,usko tai älä,verokirjalla.
- kokenut saman...
olet valmis tekemään pitkää päivää sekä kolmivuorotyötä että paljon vastuullisempaa työtä jatkuvassa kiireessä, josta palkka varsin pieni.
Tervetuloa remmiin, kuten itse aikaisemmin tein- päivät pitkiä ole