Gta myytit: Bigfoot PS2!!!!

GTA-PLAYER-94

Elikkäs: mua kiinnostaa tietää onko ps2 olemassa isojalkaa (Bigfoot) Olen ittekkin kuullu metästä back o´ beyondilta karjuntaa kun sen yli lentää...... Onko kukaa muu? Ja olen köytäny sen jalan jäljet mount chiliadilta. Ne on yhellä kartalla näkyvistä vuorellal olevista vihreistä kohdista. Ettikää ihmeessä! Jos tiiätte JTN mail: barret.50cal@hotmail.com KAIKILLE PS2 MYYTEISTÄ KIINNOSTUNEILLE!!!!!

17

1544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arexi

Voin sanoa että Playstation versionkin KAIKKI tiedostot on tutkittu eikä mitään referenssiä Bigfttoiin. Näin toteamme, ettei sitä ole.

• Kuismanen

Ei ole mitään niistä myyteistä olemassa.

• 007killer

mitä sanoit!?!?bigfoottia ei ole,karhua ei ole eikä leatherfacea ole.mutta ghost carssit,ruumis säkit,vihreä valo alue 69 ja bio kaivo on esimerkiksi olemassa

• qaqaqqaqaq

oon nähny bigfootin vuoren vierellä kun olinajelemassa tankilla tää on totta ja viel ps2 !!!

• pentti saapas
        007killer kirjoitti:

mitä sanoit!?!?bigfoottia ei ole,karhua ei ole eikä leatherfacea ole.mutta ghost carssit,ruumis säkit,vihreä valo alue 69 ja bio kaivo on esimerkiksi olemassa

mikä hiton vihree valo taivaalllako???????????????????

• hjhjytkjiyukju78ku95k.,k,

aiheesta youtubessa
      ite oon kattonu:)lol

• juuuuuuuu

tietääkseni bigfoot, leatherface ym.ym. ovat tietokoneella ladattavia pieniä modeja... jos katsoo oikein tarkkaan (ilman modejakin) kartan vasempaan reunaan (tai alareunaan) voi hahmottaa suuren jalanjäljen kantapäät ja varpaat.:) itse ainakin pystyn hahmottamaan. Jalan jälki näkyy kaikilla peli formaateillä joille gta san andreas tehty.

• gtasanandreas
        juuuuuuuu kirjoitti:

tietääkseni bigfoot, leatherface ym.ym. ovat tietokoneella ladattavia pieniä modeja... jos katsoo oikein tarkkaan (ilman modejakin) kartan vasempaan reunaan (tai alareunaan) voi hahmottaa suuren jalanjäljen kantapäät ja varpaat.:) itse ainakin pystyn hahmottamaan. Jalan jälki näkyy kaikilla peli formaateillä joille gta san andreas tehty.

minä tiedän miten pääsee liberty cityyn san andreaksessa!!! menkää youtubeen ja hakekaa sellane video ku Liberty city in gta san andreas tai jotaki sinne päin :)

• yrtti pyrtti
        juuuuuuuu kirjoitti:

mä erotan myös

• joku

joo mua kiinnostas tietää mistä niitä voi ladata tietokoneelle?? ne on olemassa mut vain netistä ladattuna mut en tiiä mistä :)

• b

mis area 69 on?

• :D

se on siel aavikol sinne sisää pääsee freeway moottoripyörän avulla

• mysther fan23

Sanokaa mysteerejä ps2 ja missä ne on

• jokuhbfg

Ooon läytäny nää kaikki ps2 versiosta:ghost town,hautausmaan,ruumissäkit,area69,leatherfacejen kämpät,laituri, ja oon huomannu sen kuu bugin:),sen kuvaajan.kerran siinä oli serial killer:O zompotech ghost carssit true crime, penisvuoren,kalliomaalaukset,miehen kasvot puussa ja serial killerin ja enkelin siivet ja there are no easter eggs.

• san andreas hullu

menkää tämöseen paikkaan siel on karttoja mihin on merkitty esim bigfoot mis se on nähty tai semmoine kun mis ufot on nähty sen paikan nimi on siis sivusto anksun grand theft auto san andreas

• GTA:San Andreas

Miten saan PS2:seen modeja?, kun halusin San Andreakseen Jason Voorheesin,Leatherfacen ja Bigfootin.

• morororororororoo

Playstation 2:oselle eisaa modeja. Bigfoot on feikki jne. ainostaan taivaalla joskus möllöttää vihreepallo seon ufo. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4905
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      501
      1565
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe