Travian

Peluri

Oon aika huono travianissa mut haluaisin tietää kuinka paljon liittoumaan mahtuu jokaisella tasolla. Ilmottakaa jos tiiätte!!

12

1288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • traviaaan jannu

se on siis 3 per taso :p eli ku 3 tasol voi tehä liiton sillo on 9 jäsentä mahtuu siihen, sit ku on 4 taso niin 12... jne...

• joonazki

ainakun kehität yhen lähetystön tason niin mahtuu lisää 3 pelaajaa. Esim lähetystö tasolla 5 saat 15 tyyppii liittoutumaan 5x3=15

• Travian

Loistava peli!Suosittelen kaikille, rekiseridy tästä kaikille suomen servereille: http://www.travian.fi/?uc=fix_29565

jokaisella tasolla liittoumaan mahtuu 3 pelaajaa lisää, tasoja on yhteensä 20

• CrRo

Eli miten siis voi kutsua pelaajia liittoumaan? :P

• pelata

Ni mietin, et onks peli kokonaan ilmanen... ettei ala tulla mitään laskuja kotiin tai nettiliittymän yhteyteen?? :)

• on
        pelata kirjoitti:

Ni mietin, et onks peli kokonaan ilmanen... ettei ala tulla mitään laskuja kotiin tai nettiliittymän yhteyteen?? :)

peli on todellakin ilmainen voit tosin ostaa pikkuhinnoillaa etuja (jotka mielestäni ovat turhia) onnea vaan

• Akizella
        CrRo kirjoitti:

Eli miten siis voi kutsua pelaajia liittoumaan? :P

Mee sinne liittouman sivulle ja siel on jäsenet ja jos sul on tarpeeks korkee titteli klaanis ni siel on: kutsu pelaaja =)

• four star legio
      • travianisti

http://www.travian.fi/?uc=fi5_19262
        Tost voitte tehä tilin suomen servereille jos tahotte pelata. Auttais paljon ku pelaan vitos serveril top 5 liittoumissa. jo toinen kylä vallattu ja uus jo etittynä jos ens viikon loppuna sais senaattorin

• Travian rks
    • Saneasdf
    • Säännöt uusiksi.

Jonniin joutava peli joka ei kasva suosiota sen takia, kun "isot pelaajat" hyökkäävät monta kertaa pienempien pelaajien tukikohtiin ja on juuri sen takia mahdoton päästä peliin mukaan jos ei ole aikaa olla koneella 24/7 pelissä. Kerran kokeilin peliä ja samaa olen myös monelta muulta kuullut ja juuri sen takia lopettaneet pelin pelaamisen.

Sitten nämä "valvojat" on niin pellejä, että vähänkin on kritisoivaa tekstiä niin banaani paukkuu pelistä. Luulevat olevan jotain jumalia ettei heitä saa arvostella tai niiden päätöksiä.

Ehkä voisin harkita pelaamista kunnes tulee jonkinmoinen suoja, että isommat pelaajat ei voi hyökätä pienempien kimppuun. Painotan EHKÄ.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe