Edelliseen aloitukseen liittyen: Rakastuvatko skorpionit nopeasti vai voiko se viedä aikaa? Pitääkö huolestua, jos skorpioni ei ole "rakastunut" heti, vaan sanoo "tykkäävänsä". En kyllä minäkään ole sanonut rakastavani vaan vain tykkääväni, vaikka minulla tunteita riittääkin. Hän kyllä haluaa viestitellä ja soitella jatkuvasti ja valittelee, että miksi minä en koskaan soita hänelle vaan hän aina minulle ja suunnittelee tapaamisia eteenpäin.
edelliseen liittyen
häkeltynyt kalat-nainen
3
601
Vastaukset
- on ehkä
hidas liikkeissään ja odottaa toiselta myöskin osoitusta tunteista
- sinä et ole mikään
"kalat nainen" vaan ihan ehta nainen, eikä miesystäväsi ole mikään "skorpioni", vaan ihan ehta ja elävä mies.
Luuletko todella että jokaisella skorpionilla on tuollaisia mielenterveysongelmia jossa ei luoteta kehenkään? Ei todellakaan ole.
Jos haluat ihan oikeasti saada apua tähän mielenterveysongelmaasi, painu parisuhde palstalle tai psykologia palstalle, koska tämä ongelma on mielenterveydellinen, ei astrologinen!- alkuper kirj
Olet varmasti oikeassa :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579