Komarov on Ämmä!!!

Forsbacka

Siklenka puotti hanskat niin Leo veti maahan kilpparit ja huuti et auttakaa auttakaa. Hah hah, mikä neiti!!!

15

2051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukamitähäh?

Niin. Nehän oli siellä lätkää pelaamassa, eikä nyrkkeilemässä.

• PeksiSS

Voi vittu mikä neiti toi Komarov. Saatanan mikkihiiri porukka koko pelikans.

• petterisihvo
        PeksiSS kirjoitti:

Voi vittu mikä neiti toi Komarov. Saatanan mikkihiiri porukka koko pelikans.

..lukkolaista vtuttaa kun turpaan tulee pelillisesti mikkihhiriltä jotka sattuvat johtamaan sarja, voi voi itku potkuraivari. Sklenko se neiti on kun takaapäin käy hakkamaan, toivottavasti saa pitkän pelikiellon.

• myllyttäjä
        petterisihvo kirjoitti:

..lukkolaista vtuttaa kun turpaan tulee pelillisesti mikkihhiriltä jotka sattuvat johtamaan sarja, voi voi itku potkuraivari. Sklenko se neiti on kun takaapäin käy hakkamaan, toivottavasti saa pitkän pelikiellon.

...mainittu, että SATTUMOISIN johtaa sarjaa. Yleensähän poikaa on tosiaanki kannettu jo täs vaihees kautta... Vaikka eipähän lahdes tän paremmin ole koskaan menny, nyt on sentään saatu tollasia huippuluokan naisnäyttelijöitä kuten ämmämäinen komarov (en kirjottanu isolla kirjaimella, kun ei taida ansaita). Lintutarhan ex-maajoukkuekoutsikin pyytelee tv-matsissa domareita jotka ei ainaskaan meille viheltäis jäähyjä...

• vasen pakki.
        myllyttäjä kirjoitti:

...mainittu, että SATTUMOISIN johtaa sarjaa. Yleensähän poikaa on tosiaanki kannettu jo täs vaihees kautta... Vaikka eipähän lahdes tän paremmin ole koskaan menny, nyt on sentään saatu tollasia huippuluokan naisnäyttelijöitä kuten ämmämäinen komarov (en kirjottanu isolla kirjaimella, kun ei taida ansaita). Lintutarhan ex-maajoukkuekoutsikin pyytelee tv-matsissa domareita jotka ei ainaskaan meille viheltäis jäähyjä...

runkuttaja! mene seuraamaan naisten käsipalloa, sopii sulle kuin nenä päähän. Mitähän sinä olet tehnyt suomalaisen jääkiekon eteen? Itse olen harrastanut sitä ja pari pelikaveria pääsi ihan NHL:ään asti, minulla ei ollut lahjjoja sinne asti mutta yritin ainakin, toisin kuin sinä joka itket täällä omaa kurjuuttasi pelle!

• myllyttäjä
        vasen pakki. kirjoitti:

runkuttaja! mene seuraamaan naisten käsipalloa, sopii sulle kuin nenä päähän. Mitähän sinä olet tehnyt suomalaisen jääkiekon eteen? Itse olen harrastanut sitä ja pari pelikaveria pääsi ihan NHL:ään asti, minulla ei ollut lahjjoja sinne asti mutta yritin ainakin, toisin kuin sinä joka itket täällä omaa kurjuuttasi pelle!

...huonomuistista apinaa. Ethän sä edes ole ikinä ollu kaukalossa, oot omassa pikku mielikuvituksessas keksiny itelles tollasia muistoja. Sähän olit siellä lahden hallilla tyhjentämässä roskiksia ja täyttämässä jääpusseja huoltajille. Ja kaverit NHL:ssä, BUAHAHHAAHHAA, eihän sulla runkulla ole koskaan ollu kavereita eikä (niinku itse kerroit (kirjaimellisesti)): lahjjoja. Hyvää syyskautta sullekin - URPO.

• joope34

Ja näit varmaan urheiluruudusta vain tilanteen lopun. Sikalenko tuli kolmantena miehenä tilanteeseen,takaapäin, veti Komarovia takaapäin nyrkillä päähän, jonka jälkeen aloitti hakkaamisen ja jatkoi vaikka Komarov oli maassa. Tosi mies kun takaapäin uskalsi tulla, taitaa ollakin b-rapun miehiä tämä rauman ämmä.

• just de

tappelut on aina kuulunut jääkiekkoon...
        ja jos jaksaa ärsyttää pelistä toiseen ni pitäis olla myös munaa tapella vastaan eikä vetää mitään sikiö-asentoa. ei siklenkakaan niin kovaa vedelly etteikö komarov olis halutessaan pystyny vastaamaan., siis jos olis ollu sitä munaa...

oli melkeen yhtä hauska tilanne ku pari vuotta sitten eräs nimeltä mainitsematon riitapukari haasto hal gillin tappeluun ja sit luisteli niin saatanasti karkuun et en o ikinä nähny moista ennen ;)

• Buaahhhahahaa

Teidän täytyy kääntää komeronoven pää oikeaan suuntaan, niin kukaan ei käy vahingossa takaapäin kimppuun. On se ämmä tämä komeronovi!

• Sarjajohtajat

pännii hah hah! Itke poika itke!

• Weivi

Onko kellään videoo tosta tappelusta

• Arksitoijja
        Weivi kirjoitti:

Onko kellään videoo tosta tappelusta

Minulta löytyy...

• sinä.

Taisit olla katsomossa, kun noin tarkan selostuksen laitoit.

kuvittele tilanne lätkämatsin erätuolla: minä sinua ärsyttämässä ja mun 196cm pitkä ja yli sata kiloinen kaveri lyö sinua takaraivoon ja jatkaa pahoinpitelyä kun makaat jo maassa.

Taidat olla aivan idiootti !

• MMJKLMS

LEKSA ON MAALINTEKIJÄ.JA TAITELIJA..SELLAISTA NYKYKIEKKO KAIPAA..ITSE OLISIN JOS OLISIN PELAAJA NIIN KOMAROV-TYYLINEN JA VIELÄ PARAS PISTEMIES 14 13-27 TEHOPISTETTÄ

• Heh kai se sit on toi komarovi

"vihaa" jopa oman joukkueen pelaajat.
      Kyselkääpä kukin oman joukkueenne pelaajilta kuka on liigan hauskin kaveri eli paskapää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4024
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      18
      3056
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      389
      2179
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1919
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1871
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1747
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1629
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1387
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      68
      1240
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1201
    Aihe