tarttisin hieman lisää voimaa vaunun vetoon!! onkohan ko.moottoria valmistettu turbona? jos ei niin miten onnistuisi turbon asennus itse tehtynä? onkohan valmiita pakosarjoja?
turbo vw 2,4d moottoriin
4
1263
Vastaukset
- helppo homma
katsos aken sivuilta tai kysymällä konttorilta onko homma edes mahdollista ilman helvatin kalliita päästömittauksia (lähin paikka Ruotsissa?).
Sanon että tuskin on taloudellisesti järkevää, halvemmaksi taitaa tulla vaihtaa auto 2,5TDi koneiseen. Tai vaihtaa tuo kyseinen kone nykyisen keulille, mutta sekin maksaa ja kaikki paperityö jos ylipäätään mahdollista... - pölisijä
olis kiva tietää mikä moottori tai auto on sykymyksessä vw:llä on ainaskiin kahta täysin erillaista 2.4 dieseli konetta.
- TD pover
Itellä on Iso matkailuauto VW 2.4 TD koneella ja kun sitä on vähä kutitellu niin oon saanu ihan kivasti tehoja irti koneesta.
Ei se dodellakaan ole niin vaikeeta mitä muut sanoo!!!!- kartsu
mulla caravelle 2,4d t4 -92.onnistuiskohan tähän koneeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461