Katsoin tänään ensimmäisen ja viimeisen kerran sinkkuäidille morsian ohjelman. Siinä eräs nainen otatti miehiltä pois karvat, en voi käsittää. Mielestäni mies ei ole enää mies, jos sillä ei ole jaloissa ja niiden välissä karvoja, sekä rinta- että kainalokarvat kuuluvat myös miehen olemukseen. Karvaton mies on mielestäni erittäin epäseksikäs kalkkuna ja tuo mieleen jonkin pikkupojan, jolla ei ole vielä alkanut karvat kasvamaan ja hormoonit hyrräämään!
Erittäin epäseksikästä
16
7291
Vastaukset
- nykyaikaa se
Nooo,odotappas muutama vuosi niin nää trendipetterit meikkaa ihan täyttä päätä ja keskustelee vakavissaan ryppyvoiteista...
On ihan oikeasti tutkimuksissa todettu,että miesten testosteronitaso on vähentynyt ja vähenee koko ajan,koska nyky-yhteiskunnassa ei perinteisillä miehisillä ominaisuuksilla ole enää juurikaan käyttöä.
Joku päivä vielä eletään feministien onnelassa,jossa miehillä ja naisilla ei ole enää muuta eroa,kuin sukuelimet....toivottavasti en ole sitä näkemässä.- kyrpiintynyt
nykyään tuntuu olevan "sukupuolettomuus" muotia.
Tasaarvo naisten ja miesten välillä (mikä on oikein), on joiltain ainakin nuorilta miehiltä karannut käsistä.
Eihän tasarvo tarkoita sitä että miehen pitää meikata, ja ajella karvansa.
Suurin osa "ajelevista" miehistä on vielä poikasia, joilla on kumma käsitys että kulli näyttää isommalta kuin se on.
Silloin se on itseluottamus kysymys, ja sitä tulee parantaa muuten kuin karvojaan ajellen, sehän on sama kuin katkennutta jalkaa hoidettaisiin aspiriinilla, se kyllä hiukan voi lievittää kipua, mutta ei paranna sitä jalkaa, samoin on heikon itseluottamuksen kanssa.
- ajaisinko itse
karvaton mulkku voisi olla sexikäs, pitäisikö itse ajaa ukoltani, onkohan alan filmejä jossakin malliksi?
- naiselle
Olen samaa mieltä. Olen mies, ja melkein "oksensin" sen ämmän jutuille. Koko ajan vain, ihasteli ja tuijotti rintakarvatonta miestä. Itse en suostuisi, saisi akka lähteä jos sitä vaatisi. Ei ihme, että se muija etsii miestä tv-ohjelman kautta, eipä taita paljoa päässä liikkua.
- Karvansa pitävä mies
naiselle kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Olen mies, ja melkein "oksensin" sen ämmän jutuille. Koko ajan vain, ihasteli ja tuijotti rintakarvatonta miestä. Itse en suostuisi, saisi akka lähteä jos sitä vaatisi. Ei ihme, että se muija etsii miestä tv-ohjelman kautta, eipä taita paljoa päässä liikkua.
Olen täysin samaa mieltä! Kaikki noi sinkkuäidille morsian ja vastaavat seuranhakuohjelmat on tarkoitettu vain niille toivottomille tapauksille jotka eivät muualta löydä itselleen paria! Eivätkä he poloiset näy tajuavan sitä että noilla ohjelmilla tehdään vähän "pilkkaa" heidän kustannuksellaan.
- njoo
ymmärrettävää siinä tapauksessa jos mies on oikeesti ihan mielettömän karvanen. Toki on miehekästä olla rinnassa karvaa ja jaloissa ja niiden välissä, mutta kaikella rajansa. ei oo kiva nukkua rintaa vasten jos tuntee makaavansa puskassa.
- asia
tällä palstalla pitääkö olla karvainen vai ei. onneks on molempia ja molemmista pitäviä.
- eiköniin???
Musta miehessä saa olla karvoja kunhan niitä siistii. Omalla miehellä on runsaasti rintakarvoja ja ovat ihan siistit. Alapäästä hän on ihan oma aloitteisesti aina trimmaillut perskarvat ja muut ällöt turhuudet veks.Nuori komea mies. saa olla karvoja kunhan ei ole sotkuisen tai liian eläimellisen näköinen XD
- oikeassa olet
Aivan! Onneksi saa jokainen tehdä kuten haluaa, pitää karvat tai poistaa ne. Eläköön vapaus! Kontrolloijat ja sanelijat painukoon sinne missä aurinko ei paista!
- Vane
En ole seurannut ko ohjelmaa, mutta itsekin pidän enemmän karvasista miehistä, karvattomat on... Noh, hyvin epäeroottisia.
- göteborg09
toivon että miehisyys on kiinne aivan muista asioista kun karvoista.Minusta on hirmu sexikästä ja ihanaa kun karvat on pois molemmilta...etenkin kun tehdään suu sexiä.
- Nimetön
mistähän mahdat miesäsi nuoleskella? En ole vielä sellaista miestä tavannut jonka hepin varressa olisi karvoitusta???
- Rullatuoli Aatu
Nimetön kirjoitti:
mistähän mahdat miesäsi nuoleskella? En ole vielä sellaista miestä tavannut jonka hepin varressa olisi karvoitusta???
Taitaa nuolla miestä kainaloista, rinnasta ja peräaukosta, kun saa karvoja suuhun. Harvemmin kyrvän varressa karvoja esiintyy.
- karvatanko
Nimetön kirjoitti:
Nuorilla killeillä ei karvat varressa vielä kasva, mutta iän myötä lähes koko tangossa. Niitä ei kuitenkaan 'esiinny' koska nypin ne pinseteillä pois.
- suuseksin ystävä -nainen
On han ne karvat tiellä todellakin, en tajua, miksi muuta pitää alkaa vänkäämään.
Voihan ne ottaa pois tieltä, mutta tiellä on alunperin, jos vähänkin pidempiä karvoja kasvaa. Ei ole kiva nuolla karvaista kikkeliä, siis mun mielestä.
Pitäköön karvat ken tahtoo. Itse ajelen omani, ja toivon, että seksikumppani tekee samoin ;)
Itse en halua että poikaystävälläni on alapäässä karvoja, ja olen erittäin onnellinen ettei hänellä ole oksettavia rinta- ja selkökarvoja. Mielipiteensä kullakin. Itse tiedän että poikaystäväni ei ole mikään pikkupoika ja se riittää minulle, eikä oikeastaan sitten muuten kiinnostakaa mitä muut siitä ajattelee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367