Annan ilmaiseksi edesmenneen tätini irtaimistoa niitä todella tarvitseville.
Huonekaluja, kirjoja, astioita, liinavaatteita yms.
Huonekalut ovat n. 10v. vanhoja, mutta siistejä- voin lähettää niistä kuvia.
Vain nouto lokakuun aikana!
A N N E T A A N tavaraa Hyvinkäällä
8
2817
Vastaukset
- asdf
Älä anna sokeasti niitä kenelle vain. Trokarit löytävät tilaisuutensa tulleen, hakevat parhaat päältä ja laittavat samantien myyntiin. Selityksiä heiltä kyllä löytyy samalla kun tavarat notkuvat kirppispöydillä...
- Siskontyttö
Kiitos viestistäsi.
Unohdin mainita ilmoituksessani, että annetaan myös pesukone, mikroaaltouuni, pyykinkuivaustelineitä yms. - Memmu-64
Siskontyttö kirjoitti:
Kiitos viestistäsi.
Unohdin mainita ilmoituksessani, että annetaan myös pesukone, mikroaaltouuni, pyykinkuivaustelineitä yms.Hei!
Kiinnostuin ilmoittamistasi tavaroista, olen työtön ja vähävarainen ja nuo tavarat tulisi tarpeeseen.
Missä päin tällainen mahdollisuus olisi?
Terv. Memmu - Siskontyttö
Memmu-64 kirjoitti:
Hei!
Kiinnostuin ilmoittamistasi tavaroista, olen työtön ja vähävarainen ja nuo tavarat tulisi tarpeeseen.
Missä päin tällainen mahdollisuus olisi?
Terv. MemmuTulen paikalle lauantaina ja voin olla siellä päässä kantoapuna, jos haluat. Laitanko kuvia tulemaan?
Pesukone on edestä aukeava. - keittipenkit
Siskontyttö kirjoitti:
Kiitos viestistäsi.
Unohdin mainita ilmoituksessani, että annetaan myös pesukone, mikroaaltouuni, pyykinkuivaustelineitä yms.Sohva olisi kuin kunninkaan istuin mulle . Miten yhteyttä ??
- keittiöpenkit
keittipenkit kirjoitti:
Sohva olisi kuin kunninkaan istuin mulle . Miten yhteyttä ??
siis
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut
Olen eläkkeellä vähävaraisena. Juuri muuttanut ja pulaa kaikesta
Miten saan sinuum yhteyden- Anonyymi
Olet pikkuisen myöhässä, on tainnut tavarat jo menneet.🙂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094