Aikansa kutakin. Tässä tapauksessa yksinrämpimistä jänkhissä, -patikointia tuntureilla, -taistelua ötököiden kanssa tammukkapurojen varsilla, -pilkkimistä merenjäällä..
Haaveena pienenä olisi löytää /-40v rento seikkailumielinen mies joka uskaltaisi tällaisen eräelämästä nauttivan pirtsakan, tosihauskan, söpön sinkkunaisen mukaan..
Ei kiva yksin vaan:
ihankiva2n@luukku.com
Onko teitä..
4
1600
Vastaukset
- Kulkija2
Tiedän tunteen. Olen kulkenut tuntureissa joskus seurassa mutta enimmäkseen yksin jo pari vuosikymmentä. Yksinkulkemisessa on hohtonsa, mutta kyllä välillä todella kaipaa innostunutta seuraa.
Kuvauksesi itsestäsi on kovin houkutteleva.
Mutta en nyt kyllä ihan tuohon ikähaarukkaasi taida mahtua... - erä urpo
haaveeni on lappi .käyn 2kertaa vuodessa.eripuolella.kittilä ivalo,nellini utsjoki suunnilla.kalassa ja makaa jokien varsilla ja kokeilla saada kalaa.joskus tulee jotain.mikä on suunitelma?
- leooel
olen lukenut lukemattomat kerrannan viestisi olis kiva tavata varmaan sinut mut onko se vaan haave
- Nimetön
Kalastus ja vaellus sekä valokuvaus on lähellä sydäntäni. Kirjoitteletko itsestäsi jotain niin tutustutaan hiukan siinä toivossa että joskus jatketaan tarinointia tulilla.. Olen 40v. vapaa mies. bloom111@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920