Meikäläisellä on ollut todella Polo-ongelmia, joista viimeisin oli AGS-jarru, joka rikkoutui 3 vuotta vanhasta 52000 km ajetusta autosta. Maahantuoja ja myyjä eivät tule vastaan. Remontti tuli maksamaan 1000 euroa. Tämä täytynee tulkita niin, ettei volkkarin tarvitse kestää kahta vuotta pidempään, sillä takuuhan on vain 2 vuotta. Kannattaa harkita, mistä ja minkä auton ostaa, jos haluaa välttyä murheilta.
ABS-jarrut rikkoutuivat
4
784
Vastaukset
- tässä nyt
asiaa kuluttujaneuvojalle. Eihän tuo ole kuluva osa vaan sen pitää kestää koko auton käyttöiän.
- Polo-ongelmia
Kiitos vastauksesta. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja hänen suositus oli valitus. Sen tulen tekemään ja vaatimaan korkoineen päivineen. Tiedossa on myös oikeuden päätöksiä vastaavista tilanteissa, joten tämä myyjä saa kirjoittaa vielä valitukseen vastineen. Harmittavinta tässä on se, että joutuu tekemään niin paljon työtä asian eteen ja itseasiassa valitusteitse myyjällekin homma tulee kalliimmaksi kuin heti sopimalla. Periksi en meinaa antaa ja anna itseänni linssiin sahata. Hämmästyttää maahantuojankin asenne asiaan.
- Polo-ongelmia
Niin ja varaosakaan ei voinut ostaa kuin maahantuojan kautta. Siis ei mitään mahdollisuuksia kilpailuttaa tuotetta. Maksat sen mitä pyydetään. Kokonaishinnassa asennuksen osuus on niin pieni, ettei sen kilpailuttamisella ole mitään merkitystä. Tässä on kuluttaja myyjän armoilla. Onkohan muitakin auton varaosia, joita ei voi ostaa kuin merkin maahantuojalta?
- akh
Pystyisköhän tuota osatamaan seinäjoen varaosakeskuksen kautta ne tuoo itse osia maahan. Mä oon ostanu sieltä jonku verran alkuperäis osia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058