ABS-jarrut rikkoutuivat

Polo-ongelma

Meikäläisellä on ollut todella Polo-ongelmia, joista viimeisin oli AGS-jarru, joka rikkoutui 3 vuotta vanhasta 52000 km ajetusta autosta. Maahantuoja ja myyjä eivät tule vastaan. Remontti tuli maksamaan 1000 euroa. Tämä täytynee tulkita niin, ettei volkkarin tarvitse kestää kahta vuotta pidempään, sillä takuuhan on vain 2 vuotta. Kannattaa harkita, mistä ja minkä auton ostaa, jos haluaa välttyä murheilta.

4

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä nyt

asiaa kuluttujaneuvojalle. Eihän tuo ole kuluva osa vaan sen pitää kestää koko auton käyttöiän.

• Polo-ongelmia

Kiitos vastauksesta. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja hänen suositus oli valitus. Sen tulen tekemään ja vaatimaan korkoineen päivineen. Tiedossa on myös oikeuden päätöksiä vastaavista tilanteissa, joten tämä myyjä saa kirjoittaa vielä valitukseen vastineen. Harmittavinta tässä on se, että joutuu tekemään niin paljon työtä asian eteen ja itseasiassa valitusteitse myyjällekin homma tulee kalliimmaksi kuin heti sopimalla. Periksi en meinaa antaa ja anna itseänni linssiin sahata. Hämmästyttää maahantuojankin asenne asiaan.

• Polo-ongelmia

Niin ja varaosakaan ei voinut ostaa kuin maahantuojan kautta. Siis ei mitään mahdollisuuksia kilpailuttaa tuotetta. Maksat sen mitä pyydetään. Kokonaishinnassa asennuksen osuus on niin pieni, ettei sen kilpailuttamisella ole mitään merkitystä. Tässä on kuluttaja myyjän armoilla. Onkohan muitakin auton varaosia, joita ei voi ostaa kuin merkin maahantuojalta?

• akh

Pystyisköhän tuota osatamaan seinäjoen varaosakeskuksen kautta ne tuoo itse osia maahan. Mä oon ostanu sieltä jonku verran alkuperäis osia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe