Moi.
Mitä tapahtuu kun härkämies ja vaakanainen laitetaan yhteen?
Härkämies ja vaakanainen?
5
1957
Vastaukset
- kaksosnainen
tiedä sitä kuinka käy teidän kans ku on täs tullu oltua ymmällään härkämiehen kans jo jonkin aikaa... ei niistä härkämiehistä ota pirukaan selvää(:
- Toro Rosso
Suunsoittoa, erimielisyyksiä ja hellää rakastelua. Ihan hyvä yhdistelmä, kokeiltu on.
- härkämiehen vaakavaimo
yhdessä jo 10 vuotta, paljon on meteliä ja välillä tappeluakin takana, mutta molemmat ovat hemmetin uskollisia ja sitkeitä, eikä tälle suhteelle taida loppua tulla, ja jälkikasvuakin on siunaantunut, luonteet on kyllä erilaiset, mutta minä vaakana osaan ja ymmärrän joustaa ja tarpeen tullen käsitellä tuota häränjörrikkää pienillä hyvin tietämilläni konsteilla ;)
- 16.10
"mutta minä vaakana osaan ja ymmärrän joustaa ja tarpeen tullen käsitellä tuota häränjörrikkää pienillä hyvin tietämilläni konsteilla ;) "
Veit sanat suustani!! - car69
16.10 kirjoitti:
"mutta minä vaakana osaan ja ymmärrän joustaa ja tarpeen tullen käsitellä tuota häränjörrikkää pienillä hyvin tietämilläni konsteilla ;) "
Veit sanat suustani!!Me vaa`at ja härät olemme molemmat venuksesta. Se pitää aina muistaa, eli nautimme aika paljon samoista asioista. itse kun sinkkuna törmään härkään niin tulee tunne ,että ne pystyy jotenkin rauhoittaan ja tasapainottan mua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371