4 akseliseen mikä olis hinta / laatu suhteeltaan hyvä itse olen miettinyt nch:ta mutta jos olet erimieltä kerrohan mielipiteesi.
Vaijeri laite
K u p p i
4
994
Vastaukset
- Diesel-fani
NCH:lla ei ole huoltoverkostoa. Vain maahantuonti, mutta toisaaltaan NCH:ssa niin vähän vikoja ettei niillä taloudellisesti kannattavaa organisaatiota saa aikaiseksi.
- itse kyllä
voin suositella NCH:ta. Paras vaijerilaite mitä ikinä kukaan on rakentanut, ja voimaakin on ku pienessä kylässä.
- kimbellä
mulla olis vaijerilaite ylimmääräinen.säy nelikkoon on 6,5metriä pitkä edestä kaatoakseliin
- NCH----
KERNITE
K-GARD DIESELIN LISÄAINE
K-NATE VASSU
TOP-BLEND NAPAÖLJYT
UTMOST MOOTTORIÖLJYT 10 W 40 tietysti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184