Timoa kohtaan pitäisi nostaa kunnianloukkaussyyte.
Sen verran törkeää solvausta häneltä oli kutsua Martinaa huoraksi.
Mielestäni tällaista ei pitäisi ottaa kevyesti, vaan Timosta olisi tehtävä esimerkki että tuollaista ei suvaita.
Timolle Syyte
20
2029
Vastaukset
- niin onhan se
kunnianloukkaus. Isoveli valvokoon!!!
- syytettä poikimaan
Kyseessä on herjaus, kunnianloukkaus joka tulisi ottaa vakavasti. Ei olisi eka kerta kun tällaisesta tulee sakkoa.
- entä
tämä martina itse. olisiko hän tehnyt jotain sellasta että häntä huorana pidetään. salarakkaita ei ole olemassakaan.
... ei kenenkään kunniaa saa loukata.
Onhan tällähetkellä oikeudessa BB-skandaali. Kohdellaan kaikkia samoin.
Timolla kun ei mitään mahiksia Martinan kosketteluun. Se kai syy!! Onhan POIKA tyhmä!- Isopamaus
Kutsui Timoa neidiksi ja prinsessaksi.Se jos jokin loukkaa miehen kunniaa.Ja vielä julkisesti sen sanoi...
Vaikka kummatkin kyllä osui oikeeseen toistensa suhteen... - ajkdhiodhoifsa
Martinalle myös syyte olemalla liian lehmä ihmiseksi. Sekä kutsui Timoa ämmäksi, neidiksi ja vaikka miksi.
Ja miten tuosta huorasta edes voisi tulla kunnianloukkaus? Sitähän Martina käsittääkseni on? Vai olisiko pitänyt käyttää sanaa prostituoitu?- Surppana
Tiedätköhän sinä edes mistä sana "huora" tulee? Ja millaisia rangaistuksia sanan käytöstä saa jos asia viedään oikeuteen? Mitä jos et alkaisi lätistä asioista, joista sinulla ei ilmiselvästi ole mitään tietoa. Jos se tuuli liikuttelee huulia niin kenties olisi parempi käyttää vaikka jeesusteippiä niiden liikkeen vähentämiseksi, et jatkossa antaisi itsestäsi yhtä tyhmää kuvaa.
Ja by the way, jos miehen kunnian päälle käy sana prinsessa tai ämmä, niin kenties ei pitäisi tanssahdella ympäriinsä naisten vaatteet päällä. Ja mitä tulee Miehiin, niin heillä ei ole mitään tarvetta huoritella ketään. Sou veri sori.
- "Lakimies"
Jep, ja nyt kaikki maalla asuvat; ei muuta kun joukkokannetta kehiin. Marttihan loukkasi julkisesti kaikkia maalaisia. Ai ai, kyllä nyt häkki heilahtaa.
- eikös
se juuri sitä olekin.? vai olenko ollut koko ajan väärässä?
- samantien
se syyte kaikille näille sadoille tyypeille jotka näissä keskusteluissa mollaa millon ketäkin kilpailijaa.. turha vedota julkiseen loukkaukseen, nää sivut on ihan yhtä julkisia kuin telkkari.. todellisuudentaju on joillaki pääsy pikkasen hämärtymään..
- ja pian
mä haastan sut oikeuteen tosta hyvästä. Olet julkisesti arvostellut toisen ihmisen terveyteen liittyviä asioita (viittasit mielenterveyteen "todellisuuden hämärtymisellä).
- Äkkiä nyt
ja pian kirjoitti:
mä haastan sut oikeuteen tosta hyvästä. Olet julkisesti arvostellut toisen ihmisen terveyteen liittyviä asioita (viittasit mielenterveyteen "todellisuuden hämärtymisellä).
Nimi heti tänne, ettei tule epäselvyyttä!
- pitäisi loukata?
Äkkiä nyt kirjoitti:
Nimi heti tänne, ettei tule epäselvyyttä!
kyselee Per Saukko
- se todellisuus voi
ja pian kirjoitti:
hämärtyä muutenkin kun "mielenterveydellisistä" syistä, esim. päihteiden käytön seurauksena.. faktat kohdilleen!
- I hate Martina
tuo Martina. En kuullut että Timo olisi kutsunut häntä miksikään mutta Martina nosti asiasta kauhean metelin. Jos minun pitäisi suuttua joka kerta kun luulen kuulevani jotain, minun pitäisi tapella ihmisten kanssa päivät pitkät!
- YRiTTÄÄ MiTÄÄN
sä taidatkin olla timon vaimo/kaveri/naisystävä.
Ihan turha sun on tänne kirjoitella ja yrittää muuttaa faktoja.
TiMO HAUKKUi MARTiNAA HUORAKSI, JA HÄNET HAASTETAAN OIKEUTEEN KUNNiANLOUKKAUKSESTA. VITUTTAAKO?
- Akinkaan
huoritteluun Kadille,Virolainen huora kommednttiin.
- Kapakkahai
Se se seisoo Järki meinaan, miten se nyt menikään se älähtää keneen kalikka kalahtaa, ei vittu jos joku leikillään heittää jotain niin heti syyte juu ja joo. :)
- helv....... 16!
Teinipoikien mielestä on kiva nimitellä naisia huoraksi, mutta kukaan äijä ei tajua kuinka paljon tuollaisen sana loukkaa. Käyttäisivät mielummin lehmä sanaa, tai vetäisivät kunnolla nyrkillä turpaan, sekään ei satu niin paljon, kuin huorittelu. Ja minä voisin jopa tappaa se, joka minua alkaa huorittelemaan. Säälittäviä, alikehittyneitä, munattomia naisten vihaajia on tuollaiset tyypit jotka tuota sanaa käyttää. Saunan takana on tilaa huorittelijoille!!!! Nuo ihmiset ei ansaitse kunnoiutusta pätkääkään.
- korvat esiin
Marttiina kysy Timolta
-...sanoikkos mua huoraksi.. tarkottaa..ettei kuullu..oletti kuulleensa, oli ehkä tottunu kuulemaansa.
-halusi kuulla, halusi tapella, halusi jotain muuta mitä ?
Sitä paitsi Timo on nam ja naistenmies :D suloinen höpönassu, naisien päiväuni :D pohjalaaanen vaikkakin polkastu hollolas... mut ei haittaa ku päty lakeuksille...tosimiehien joukkoon.
Sitä paitti ja paitti.. lakeuksilla ei pilikata jumalaa..eikä haukuta miehiii prinsessoiksi. :D
siittä suuttuu aina kansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144