Elikkäs. Omasta mielestä ihan ok kysymys, joidenkin mielestä ehkä tyhmä.
No kuiteski, eli onko ammattikouluissa mahdollisuutta hakea siirtoa toisene kouluun, kun yritin googlata asiaan liittyen nii sain vastauksia vain ammattikorkeaan liittyen, missä siirto on ilmeisesti mahdollista. Olen ehkä lähdössä opiskelemaan toiselle paikka kunnalle, ja ei olisi mukava jättää toista kämppää tänne maksettavaksi ja poikaystävästä olla erossa. Huoh. Olen teini.
Neuvokaa tyhmää -.-
4
497
Vastaukset
ah ammattikoululaiset. nii viisaita ja niin puheliaita. (vastauksia odottelee)
- saat nopeamman ja oikeamman
vastauksen. Kaikilla kouluilla on melkein wwww.sivut joissa sp-osoite:
http://www.edu.fi/koulut/ammatilliset.html
ai niin unohin että täällä ei saa kysellä
- minna..
joo kyllä on mahdollista, soittele vaan sinne kouluun, jonne haluat. mutta ei ne välttämättä ota sinua, mutta olen kuullut että jotkut ovat vaihtaneet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884