Rakennan rimakanoottia ja mietin millä tukkia pienet raot ennen höyläämistä ja hiemista. Olisiko vinkkiä??
Epoksikittiä
5
1558
Vastaukset
- ja epoksia
sopivan notkeaksi tahnaksi sekoitettuna. voit käyttää epoksin seassa myös mikropalloja.
Mutta jos on isoja rakoja, niin lujuuden kannalta toinen mahdollisuus on kiilata sinne epoksin kanssa puulastuja, vuoltuja tai höylättyjä. Tällä tavalla minä tein, kun piti korjata huonoja liimauksia. Jos lastu istuu rakoon hyvin, niin tulos on lähes huomaamaton laminoinnin jälkeen.
- Käiverö
Kuule sotkeppas sitä hartsia ja piituhkaa keskenään ja kovete sekaan niin alkaa homma hoitua.Tuo tahna täyttää raot ja on vahvaa kun mikä.
- Venemaakari
Epoksihartsista tehty kitti pitää tehdä seuraavassa järjestyksessä: Harsin joukkoon ensin kovete yleensä 1/5 osaa, sekoitetaan erittäin huolellisesti, vasta valmiiseen satsiin lisätään piituhka tai mikroballot, muuten vaarana ettei kovete sekoitu tarpeeksi hyvin.
- kandoliin
Minä olen käyttänyt epoksin seassa vän piituhkaa. Sitä ei saa panna liikaa, menee valkoseksi. Tietenkin jos ei tule lakkapinnalle se ei hattaa. Piituhkaa saa esim. kevra oy:ltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133