tekee yöllä töitä!
Hullu töitä tekee...
3
1787
Vastaukset
- tilanne vuosien takaa
mieleen kun työskentelin eräällä puusepän pajalla tuolla pohjois-pirkanmaalla. Työpäivä alkoi normaalisti 7. Työtilanteesta johtuen (tilauskanta oli vallan hyvä ja suurehko tilaus piti saada aikataulussa tehtyä) suostuimme aloittamaan muutamana päivänä päivänä jo 6. No
meidän hieman työnarkomaanin piirteitä omaava pomo tuli kysymään, että mites pojat jos tultaisiin jo 5 aikaan töihin. Olisittepa nähneet herran ilmeen kun eläkeikää jo kovasti lähestyvä työkaverini mulkaisi sitä ja tokaisi, että "kyllä se on niin jotta yöllä ei tee töitä kuin hullut ja kyrvät, että saat ihan itse päättää kumpiin kuulut". - onnellinen hullu :)
Ja ainoa hyvä puoli on siinä, kun toiset menee unenpöpperössä aamulla vasta töihin, minä menenkin nukkumaan! Sitten ne ihmettelee, mitä toi kahjo hihittää tossa junanpenkillä... varmaan joku huurupää ;)
- Tekisin
Töitä, niin tekisin niitä juuri öiseen aikaan. Ite olen yöaktiivinen, joten yötyö olisi kaikista helpointa ja nautinnollisinta. Toki hulluhan minä olenkin, ja ei hulluja oteta töihin ::-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226