missä meni pieleen...?

sunnyLion

tapasin vähän aikaa sitten aivan ihanan skorppari miehen; hän on hellä, kohtelias, huomaavainen ja intohimoinen, mutta kuitenkin hyvin salaperäinen. ei kertonut itsestään juuri mitään...no kuitenkin tapailtiin 1.5kk aikana usein. meillä oli hauskaa yhdessä ja seksi oli mieletöntä...sitten lähdin toiselle paikkakunnalle (3kk), ja pidimme toisiimme hyvin vähän yhteyttä. kuitenkin kun ilmoitin olevani tulossa takaisin maisemiin, hän oli innokas tapaamaan minua. näimme muutaman kerran, seksi oli yhtä mahtavaa kuin ennenkin. kuitenkin se kaikki loppui noihin muutamiin kertoihin...ei ole skorpparista kuulunut sen jälkeen...mietinkin missä meni vikaan?

kyselin sitten että haluaako hän vielä tavata, ja sanoi haluavansa mutta ei tiennyt milloin...

harmittaa kyllä, se on verran hieno mies hän oli. mutta olen kai itse myös niin jääräpäinen etten toista kertaa perään kysele...hmmm...kertokaahan mielipiteitänne asiaan. :)

3

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voihan olla

että kaverilla on jotain työasioita tai asumiseen liittyvää hoidettavaa tai jotain muuta yhtä tärkeää, olen skorppari ja jos minulle tulee jotain hoidettavia asioita niin hoidan ne kuntoon ennekuin hamuan uutta putkeen, ja voihan olla että perheen muille jäsenille on sattunut jotain, sinuna en hoppuilisi vielä.

• änimöl

Vosikohan se liittyä teidän keskusteluihinne jos se tarvitsee aikaa, jotta osaisi yleensäkin avautua omista asioistaan... Siihen skorp. mies tarvitsee suunnattomasti apua... ja mitään ei siis pidä tyrkyttää. Henkilökohtaisesti rakastan olla hiljaa ihmisen kanssa johon voi täysin luottaa.. kuin paras ystävä olisi minun rakastaja sekä lähin sukulainen.
      Olet vain siinä.

• Nimetön

Skorpparinaisena en voinut kuin hymähdellä - näinhän me toimitaan. Pieleen meni siinä kun vaihdoit paikkakuntaa, mielenkiinto lopahti. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Peräänkään ei auta enää kysellä, silloin annat vallan hänelle. Ja silloin olet auttamatta poissa pelistä, seksikumppaniksi kyllä kelpaat, mutta et muuhun.

Skorpparisi palaa takaisin ihan itsekseen, jos on palatakseen eikä edes huomaa olleensa poissa.

Eli paras neuvoni on kuitenkin, että unohda hänet ja jatka matkaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe