Millä rv:llä oireesi alkoivat?

Kokkare

Ajattelin kysyä, että millä raskausviikolla oireet alkoivat? Millaisia oireita? Itsellä nyt 5 6 ja pelkään että olenko raskaana olenkaan kun ainoa oireeni on väsymys. Vai voivatko pahat olot ja muut alkaa vasta myöhemmin? Paljon vastauksia kiitos! :)

11

4346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokkare

niin oirein minulla ollut myös, että lämpö ollut aamuin illoin 37.2 ja mielialanvaihtelut

• annib

epäilin raskautta jo ennen testin tekemistä (testin tein rv5 0), koska rinnat olivat tavallista kipeämmät ja olin niin väsynyt. sitten alkoi vatsakivut tai lähinnä toispuoleinen kipu oikealla mitä pelkäsin tietysti hirveästi, huimaus ja rv5 6 pahoinvointi, joka tuntuu vaan tästä pahenevan.. mistäs muusta tässä kärsitään, hmmm.. :P
      sehän on tosi yksilöllistä, että millon arkaa oireet vai alkaako ollenkaan.
      etköhän raskaana kuitenkin ole jos positiivisen testin olet tehnyt. :) onnea!

• annib

unohdin itsekin tuon lämpöilyn ja mielialan vaihtelut. :)

• raskautes on niin

alkuvaihees vasta, että kyllä niitä oireita ehtii tulla.

• .................

Jotkut selviävät vähillä oireilla, toiset eivät.
        Minulla oireet alkoivat rv10 jälkeen. Ja ne olivatkin sitten aivan kamalia.

• alkoi:

pahoinvointi (tosin lievä sekin) joskus rv 8-9. väsymys samoihin aikoihin ja kesti reilun kuukauden.

• Merkka

Itse olen välillä myös todella väsynyt. Samoin mahassa on jatkuvasti sellaista pientä kipua tai oudoa tunnetta.
      Minulle on nyt tullut pahoinvointia ja närästystä.
      Mutta älä huoli, ei kaikille tulee oireita ollenkaan tai ei ne ainakin samoina aikoina vältämättä.
      Ja onnea sinulle odotukseen!

• Neena

Mulla oli ensimäiset 5 risat ilman mitään "kauheita" oireita, väsytti, rintoja aristi vatsaa nippaili ja vilutti. Mutta kaksi viikkoa sitten alkoi aivan sairas huono olo. Eilen oksensin 6 kertaa ja keskivertopäivänä 3 kertaa. Ole huoleti, kyllä ne oireet sieltä tulevat kun vaavi kehittyy ja hormonien määrä kropassasi kasvaa. Tai sitten kuulut onnellisiin joilla oireet eivät ole niin pahoja.

• juuri ultrattu

Ei minullakaan ole mitään kummempaa oiretta, rintoja ei arista, ei yrjötä. Väsyttää vaan vähän ja lämmöt koholla ja mahassa välillä jomotuksia. Siinäpä kaikki.

Ultrassa kuitenkin äsken löytyi pieni ihmisenalku ja syke :) Itse olin todella epäuskoinen koko raskaudesta juuri oireettomuuden takia mutta ei se tosiaankaan tarkoita etteikö siellä masussa jotain ois :) Itse olen vkolla 6 0.

• Nippe

Mulla on raskaus viikko 32 ja jos ultrassa ei olisi nähnyt ja masu kasvanu niin en edes tietäisi olevani raskaana siis mulla ei ole ollut mitään oireita tähän asti.

Onnea odotukseen!

• Mulla alkoi oireet suurinpiirtein 6. viikon vaihteessa. Ei mitään isoja oireita vielä, mutta hiukan etova olo. Mutta rinnat olivat jo aikaisemmin kipeät(niinkuin kuukautisiakin odotellessa aina on).

Oireet alkavat kyllä ihan yksilöllisesti.

Odotan nyt toista lasta ja ihmettelin miehellenikin, että alkoiko ekasta lapsestamme mulla oireet muka näin aikaisin. Nyt olen siis viikolla 6. Eli ihan alussa ollaan täälläkin.

Onnea plussasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe