Ollaanpa sitten vastakkaiset merkit ja jos horoskooppeihin uskominen, ei juttu tule onnistumaan. Kokemuksia vaa'an ja oinaan seurustelusta?
VaakaN ja OinasM
4
1336
Vastaukset
- oinas vastakohtia
Täydentävät loistavasti toisiaan. Elin-ikäinen ja paras ystäväni on oinas....olemme siis samaa sukupuolta. Mikäli emme olisi samaa sukupuolta olisimme aviopari ja täydellinen sellainen :-)
Myrskyisää saattaa olla, muttei tylsää. ONNEA JA MENESTYSTÄ. - viehko vaaka
Minulla on Oinas -mies, eikä ihanampaa miestä ole
olemassakaan, kaipaan häntä viereeni joka hetki,
sillä niin ihanasti hän rakastaa.. mutta vain minua,
viehkeää vaakaa. - Nimetön
Hei, sinua kiinnosti vaa´an ja oinaan yhteen sopivuus.. Olen 18 vuotias nainen joka erosi kolmen vuoden seurustelun jälkeen oinas miehestä. En voisi enää koskaan kuvitella palaavani hänen kanssaan yhteen. Seurustelun alku huuma meni moitteettomasti mutta pian mustasukkaisuus alkoi kalvamaan oinaan mieltä. Suhteesta tuli väkivaltaista ja mukaan tuli pian huumeet ja kaikkea muuta ikävää. En itse alkanut käyttämään vaan tämä eksäni. Molemmat olimme hyvin itsepäisiä luonteiltamme ja aloimme riitelemään päivittäin. Suhteesta tuli todella raskas ja ero oli vaikea (milloin erot olisivatkaan helppoja).. Oinas mies on hyvin uhmakas luonteeltaan jos hän sille päälle sattuu.
- vaakanainen
Hei, sinua kiinnosti vaa´an ja oinaan yhteen sopivuus.. Olen 18 vuotias nainen joka erosi kolmen vuoden seurustelun jälkeen oinas miehestä. En voisi enää koskaan kuvitella palaavani hänen kanssaan yhteen. Seurustelun alku huuma meni moitteettomasti mutta pian mustasukkaisuus alkoi kalvamaan oinaan mieltä. Suhteesta tuli väkivaltaista ja mukaan tuli pian huumeet ja kaikkea muuta ikävää. En itse alkanut käyttämään vaan tämä eksäni. Molemmat olimme hyvin itsepäisiä luonteiltamme ja aloimme riitelemään päivittäin. Suhteesta tuli todella raskas ja ero oli vaikea (milloin erot olisivatkaan helppoja).. Oinas mies on hyvin uhmakas luonteeltaan jos hän sille päälle sattuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351