Testi tehty ja plussaahan sieltä tuli. JIPPII! Yritystä takana 2-2,5 vuotta!
Itselläni laskettu aika(vasta netin laskurin mukaan) 17.6.2008
Toinen lapsi kyseessä. Ensimmäinen lapsi 3,5v.
Milloin teillä? Onko eka, toka,...lapsi?
Nyt jo tuntuu olevan vähän etova olo. Kun "8 päivää kk:t myöhässä". Eli 6. viikko menossa raskaudessa. Tänään varaan ajan neuvolasta.
Kesäkuu-mammoja 2008?
9
792
Vastaukset
- milla-21-
Heippa ja paljon onnea!=)itselläni on 9 kk poika ja nyt itse olen rv 8 ja neuvolakäynti on 23.10 niin laskettuaika olisi noin touko kesäkuun vaihteessa..??=)lapsilla ois sit noin 1v 5kk ikäeroa.mistäs päin olet suomesta?itse turun seudulta.
Heippa vaan! Ja Paljon Onnea myös sinnepäin! Olen Turun läheltä eli Kaarinasta. :)
Sattuipa hauskasti, että ollaan niin läheltä! :D
Sain jo huomiseksi ajan neuvolasta (minulla kun on nyt syysloma puutarhurin koulutuksesta).
- Jaanas
Varovaisesti ilmoittaudun. Kolmas tulossa, la 22.6. Syyskuussa oli vasta km. Hiukka pelonsekaisin tuntein mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Oireettomuus huolestuttaa... Toivon niin että tämä saataisiin pitää!!
- C**
tänään varmistui että pieniin päin ollaan;)
Kolmas lapsi meillä. Laskettuaika olisi alustavasti 20.6 2008 siis... HAPPY!!!!!!!!!!! - ..........
plussasin reilu viikko sitten eli la kesäkuussa. kolmas tulossa. nyt kovasti jännittää tuo lakko uhka jos neuvolatkin menevät kiinni...tehdäänköhän esim np-ultria?
- Ihmettelijä...
Mitä tuo meinaa, tuo "Bretty"??
- Txx
Täällä laskettu aika olisi 3.6.08. Toinen lapsi tulossa, esikoinen tällä hetkellä 8kk. Pahoinvointi on ollut paljon pahempaa kuin ekan kanssa, väsymystä oli ihan alussa nyt ei enää niin paha. Keväällä ehtii pari kuukautta olla töissä ja sitten taas äippälomalle:)
- Kesäheinä
Iloisesti toista odottelen, nettilaskurin mukaan laskettuaika 10.6.08, esikoisen ollessa nyt tasan 2 vuotias. Väsymys ja lieväpahoinvointi hiukan vaivanneet, muuten olo ollut ihan ok.
- mamma2008
jep, tosiaan on sillon laskettuaika ja oireita on ihan omiks tarpeiks. en tiedä odotanko kaksosia, ultra oli vähän sen näkönen. kohta alkaa 7.vko. ihana olo vaikka oireita välillä ihan kummasti. yöllä heräsin syömään ja tuli pahoinvointia päivälläkkin, mutta se on enemmän aamuyö ja päiväaikaan.
rinnat on kipeet ja nännit kuivuu kovasti, raavin niitä sitten, nyt laitoin vaseliinia ja se helpotti.
syön kalkki-D blandista, raskaus multi vitamiineja ja foolihappoa.
neuvola-aika pitäis varata.
ihanaa odotusaikaa! t. mamma2008
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144