Onko muilla samoja kokemuksia tascon kiikareista? Siis kiikari ei pysy säädössä 308 päällä.Onko kokemuksia barska kiikarimerkistä?? tekeekö mitään?
Tasco 6-24*40
3
724
Vastaukset
- yläpiena
Kyllä se on uskottava että ei noilla halvoilla romuilla tee mitään.
Ammuin teertä n.150 m päästä ja ohi meni.
Kyllä olis pitänyt osua.Tuelta kannon peältä yritin.Ei tuullut yhtään.
Kiikari menee vaihtoon se fakta!
Erätukun kiikaritkin on parempia- metsäsätäjä78
Nii on tasko ennen pysynyt kohdallaan.Olen ampunut taskon läpi n 50 teertä!
- tigimonster76
Juuri tuosta mallista 45,mm iso okulaarilla,barralaksi säädöllä ja sitä rataa.mutta ei tosiaan tahtonut säädöt kohdillaan pysyä ja olihan se isohko kannella muutenkin.Joten liian herkkä menettämään säätönsä tai sitten tosiaan tascolla on parantamisen varaa...Ostin vähän käytetyn joka voi olla sekin syynä että oli mikä oli mutta sain sen myytyä eteen päin.
nyt on tasco taas mutta vähän pienempi versio ja pitäisi olla ihan toimiva kiikari =) en ainakaan vielä ole säätöjen katoamista huomannu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738