onko täällä oikeita miehiä, jotka ovat 190cm:ä? Onko ongelmia poloon mahtumisen kanssa. olemme harkitsemassa poloa kakkosautoksi, mutta en usko mahtuvani autoon. tietysti voin mennä liikkeeseen koeistumaan, mutta haluaisin pitkien omistajien kommentteja.
POlvet suussa?
mahtuuko
5
590
Vastaukset
- VW4P
Järkevintä on mennä itse kokeilemaan.
Jos kahdella yhtäpitkällä miehellä on erilaiset yläruumiin/jalkoja/käsien mittasuhteet, niin tilantarve on erilainen.
Ja kun itse kokeilee, niin ei jää epäselväksi onko auto sopiva vai ei.- on moniakin...
... mutta vahingosta viisastaneena en mene enää siihen retkuun, että ½ tunnin koeajon perusteella ostan auton. Siksi ajattelin kysyä metriheikkien pidempiaikaisia ajokokemuksia merkistä.
- VW4P
on moniakin... kirjoitti:
... mutta vahingosta viisastaneena en mene enää siihen retkuun, että ½ tunnin koeajon perusteella ostan auton. Siksi ajattelin kysyä metriheikkien pidempiaikaisia ajokokemuksia merkistä.
Ota koeajoon vaikka viikonlopuksi ja lähde käymään Rovaniemellä kahvilla. Siitä se selviää.
- sadasdas
fdgfd
- ei taakse...
Jos et muuta kuin ajat tai oot edessä istumassa, niin ei murheita. Taakse en kyllä suosittele istumaan jos edessä on normaali ihminen.
Ihan oon ajanu Pololla -04 pitkiäkin matkoja eikä ole ongelmaa ollu. Mutta oon vain 189cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236