Että nämä uudisrakennukset uppoaa perustuksineen maahan.Eikö tästä voisi valittaa jollekin rakennus viranomaisille.Olen huolissani siskoni puolesta.
Kalastajakadun asunto alue
8
2282
Vastaukset
- raimo rakentaja
jos siskosi ei ole hommanut asiantuntevia suunnittelijoita tai sit on oikonut tehdessään niin että perustukset ei kanna.
Pohja pitää tutkia ennen rakentamista eikä vain olettaa - -abc-
Niinpä. Suolle ei voi rakentaa, sanovat. Mutta onko AIVAN PAKKO saada se rantatontti, olipa maa sitten rakennuskelpoista tai ei?
Ja nyt sitten kaavoitetaan vielä leirintäaluekin, vaikka siinäkin on sama juttu maaperän kanssa, se ei ole rakennuskelpoista. Paalutus taas maksaa sekin. Aivan kuin meillä täällä järvien keskellä ei olisi niitä rantatontteja muuallakin.
Äly hoi? Siellä on myös venäläistä rulettia jos ostaa sieltä talon osa on paalutettu muttei kaikkia. Etelä Ruotsissa koko asuntoalue pitkän sateen jälkeen lähti liikkeelle joka on mahdollista myös täällä. Vantaalla kun oli kuiva kesä saviseen maastoon rakennetut talot painui 5cm maan sisään joka myös on mahdollista täällä.
- Rannaton ruikuttaja
ja nyt uusimpana hittinä kämpät veden päällä.
Se savivelliin rakentaminen vaan maksaa turkasen paljon. Se on vaan niin että näillä kulmilla harvalla on vara ostaa kallis rantatontti ja perustaa siihen tönö todella kallilla.
Minusta voi laittaa pikkisen jäitä hattuun tämän rantatonttiasian kanssa. Pelkkä rantatontti ei houkuttele ketään kaupunkiin jos mitään palveluja ei enää säästökuurin jälkeen ole ja veroäyrikin tulee nousemaan lähivuosina.
Ja se on tosiaan köyhän hölmöilyä tuhota olemassa olevat rakenteet tonttien alta kun niitä rantoja olis muuallakin - ''''
Rannaton ruikuttaja kirjoitti:
ja nyt uusimpana hittinä kämpät veden päällä.
Se savivelliin rakentaminen vaan maksaa turkasen paljon. Se on vaan niin että näillä kulmilla harvalla on vara ostaa kallis rantatontti ja perustaa siihen tönö todella kallilla.
Minusta voi laittaa pikkisen jäitä hattuun tämän rantatonttiasian kanssa. Pelkkä rantatontti ei houkuttele ketään kaupunkiin jos mitään palveluja ei enää säästökuurin jälkeen ole ja veroäyrikin tulee nousemaan lähivuosina.
Ja se on tosiaan köyhän hölmöilyä tuhota olemassa olevat rakenteet tonttien alta kun niitä rantoja olis muuallakinsitä maisemaa, mikä sieltä akkunasta aamuisin aukeaa.
- Simppa suhari
'''' kirjoitti:
sitä maisemaa, mikä sieltä akkunasta aamuisin aukeaa.
90-luvulla Häyrilä oli olevinaan "Varkauden Beverly Hills", nyt sitten Kalastajanpuistosta ollaan tekemässä ns. "hienosto" kaupunginosaa, hohhoijaa.
Onnea ja menestystä vaan kaikille mutalammen rannalle rakentaville :) - rakentanut
On tehty maaperäkartoitus poraamalla jo 90 luvulla ja siitä kyllä näkyy minkälaista maaperä oikesati on,joten ei tarvitse arvailla.
- niillä ökyporvareilla oli
kytky mennä rakentamaan ja tärvelemään luonnon kaunis maisema. Jos ei sen vertaa ole vaivaannuttu pohjamaata tutkimaan, niin toivon että uppoaisi piippua myöden pa....n.
Sieltäpä sitten katselisivat naapurirannan ihania mökki maisemiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965