Ihmettelen syvästi voiko näistä tulla koskaan tasa-vertoinen pari?
HärkäM ja KaurisN
4
1597
Vastaukset
- herkkä kauris
kamppailua ja oman paikan etsimistä suhteessa (kumpi nyt pomottaa ja ketä). Mutta molempien tunteet ovat syviä ja vakaita joten aivan erinomainen pari. Omien kokemuksieni mukaan molemmat merkit tarvivatkin suhteessa pientä köydenvetoa. Härkään ei aina iske se sisälleen kaiken jättävä, kiltti persoona, arvostaa että asiat sanotaan kuin ne ovat, ja härkä myös itsekin sanoo mitä mieltä on. Eikä kauris pahemmin hätkähdä härän ajoittaisista tunnekuohuista joissa suusta lentää ties mitä. Loistava pari!
- kN76
menossa on jo toinen vastaava yhdistelmä, eka kesti kymmenen vuotta suhtkoht sujuvasti ja tämä nykyinen vaikuttaa yhtä lupaavalta, vaikka tyyppi on aika paljon erilainen kuin eka härkäni.. sinkkuvuosienikin äijätapauksia muistellessa useat parhaat muistot härkämiesten kans koettuja :) kyllä toimii! asenne on ainakin tämä...!
- KORKEELLA
VOI EI kokemukset HÄRÄNsarvista no jaa PÄSSIKIN on PÄSSI suurempi työ kääntää.
- Kyllä toimii
Meillä ainakin homma toimii kun junan vessa:)
Itse olen härkä ja tyttöystäväni kauris tietysti välillä ollaan sukset ristissä ja pahasti mutta aina niistä ollaan selvitty.Ainoan pahan piirteen kauriissani olen huomannut ja se on se että hänellä on kauhea tarve tehdä minut mustasukkaiseksi itse otan välillä sen aika raskaasti(kerran petettynä).Mutta ei muutakun tsemppiä.Me härät olemme luotettavia itse en pystyisi ikinä pettämään omaa rakasta ja lisäksi rakastamme nautintoja kaikilla aisteilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371